Ja, egentlig tror jo jeg det og. Men på den andre siden må vi jo prøve å få litt selvrespekt inn i hodet på kroppen. Sånn at han får brukt dametekket sittBimma skrev:Da er jeg redd det går dårlig med trua....

Bimma skrev:Nattinatt..!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har litt annet å gjøre her nå også. Stikker nok en tur innom i morgen natt også. :-
Om en legger seg alene,trenger en ikke legge seg tomhendt !!Pollti skrev:Er det en hurtigarbeidene komite dere har dannet ? De pleier å produsere ikke noe. Det er bare å greie vannsveis på`n , helle ei halv Braastad i skrotten og slippe ham løs på en barMens jeg skrev dette så kom jeg på en hendelse på en av byens beste diskotek. Jeg skulle fortelle en kamerat at jeg trodde det ble dame den kvelden. Nå var han ganske full av drankerøl , musikken skyhøy og han hverken skjønte eller hørte så jeg tok sats fra ankelen og skrek ut : Jeg tror det blir f¤¤¤¤e ikveld. Lydstyrken min var på ca 300 decibel. Akkurat da stoppet musikken.
![]()
Dørvakta leide meg pent ut til avkjøling så var det likså greit å rusle hjem og legge seg alene.
Så klart...Bimma skrev:Det nærmer seg tida til å tre i finstasen og begi seg avgårde på julebord til verdens beste mc-klubb.![]()
Det blir lenge til neste gang gutta i Buddy MC får se meg i annet antrekk enn kjøreutstyr....
Jeg ønsker dere andre en riktig hyggelig lørdagskveld også !!
Oppfør dere som folk...!!
Jepp, du trenger tydeligvis ikke briller.....AJ skrev:Buddy MC ser helt klart ut til å være en hyggelig, trivelig og passe uhøytidelig gjeng
Jeg kjenner lite til hvordan Suzuki i Drammen er ellers, bortsett fra at et av medlemmene i klubben kjøpte en ny GSXR 1000 i høst, og en annen kjøpte en to år gammel brukt GSXR 1000 tidligere i sommer.... Men å sponse medlemmene i denne klubben med en liten ting til ei julebordsutlodning var visst helt uinteressant.Intruder skrev:Så at Suzuki Drammen ikke ville sponse dere..
Er glad jeg bor på en plass med en serviceinnstilt
og vennlig MC-forhandler !(Vet IKKE hvordan Suzuki Drammen er ellers.......)
PS.Julebord er som regel et helvete på søndag......![]()
![]()