Litt tidlig kanskje...

????AJ skrev:Lite trivelig vær i dag...![]()
Kunne godt tenkt meg en tur til 'Grava, ja. Men ikke med det været det ser ut til å bli i ettermiddag...![]()
Tru'kke det, nei.
Men ikke her jeg befinner meg, noen mil nord for Oslo...FireFighter skrev:????AJ skrev:Lite trivelig vær i dag...![]()
Kunne godt tenkt meg en tur til 'Grava, ja. Men ikke med det været det ser ut til å bli i ettermiddag...![]()
Tru'kke det, nei.
15 grader, tørt, oppholdsvær i Oslo nå (i alle fall utenfor kontorvinduet mitt midt i Oslo sentrum)
Var på grava i dag. i lett sommeregn.. men var ikke veldig mange MCer å se... 15-20 kanskje.AJ skrev:Men ikke her jeg befinner meg, noen mil nord for Oslo...FireFighter skrev:????AJ skrev:Lite trivelig vær i dag...![]()
Tru'kke det, nei.
15 grader, tørt, oppholdsvær i Oslo nå (i alle fall utenfor kontorvinduet mitt midt i Oslo sentrum)
Hjelper lite at det er finvær i Tigerstaden...
Tja...RuneMC skrev:Tid på døgnet da? Bzzzzzz :-#
Javisst! Veldig hyggelig var det, Snill VaffelSnill Vaffel skrev:Takk for hyggelig prat AJ det var hyggeligRuneMC takk for sensur av skiltet mitt
![]()
Dette var min først tur til Tyrigrava og kan love dte blir flere dette var gøy