hehe ser den :-#ArcticTiger skrev:Jeg får en skikkelig dårlig smak i kjeften når det nevnes harly og hypermotard i samma setning![]()
Hypermotard er jo et av Ducati sine mesterverk.... det var mer stilen jeg tenkte på....

hehe ser den :-#ArcticTiger skrev:Jeg får en skikkelig dårlig smak i kjeften når det nevnes harly og hypermotard i samma setning![]()
Om jeg skal ha noe annet enn harley, blir det en Ducati... Da blir det enten en Monster S4 eller Streefighter.Twister skrev:hehe ser den :-#ArcticTiger skrev:Jeg får en skikkelig dårlig smak i kjeften når det nevnes harly og hypermotard i samma setning![]()
Hypermotard er jo et av Ducati sine mesterverk.... det var mer stilen jeg tenkte på....
Syns nå Diavel'n såg Djævels tøff ut "live" og æ, men kvar sin smak selvfølgelig..Crinos skrev:Om jeg skal ha noe annet enn harley, blir det en Ducati... Da blir det enten en Monster S4 eller Streefighter.
Diavel'en ser skikkelig tøff ut på bilder, men de jeg kjenner som har sett den i live sier at den ser tøff ut på bilder, men i virkeligheten var den ikke noe særlig pen... Så jeg vet ikke..
phrode skrev:Du er til stor inspirasjon. Kjempe flott tråd. Gleder meg bare til å komme i gang selv...