Godt å vite! Jeg har også tenkt at slanger til båtbruk må være mer temperatur- og UV-bestandige. De forbøyde ser riktige ut i forhold til montering på min sykkel, så det er 60 kroner jeg er villig til å ofre på et eksperiment.norseXL skrev:Hvis en kjøper Biltema sine bensinslanger fra båt-sortimanget så funker de bra. De har også noen ferdigbøyde som jeg har hatt på sykkelen i årevis uten problemer.
Bensinslanger fra Biltema - styr unna!
- XRing
- Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
Re: Bensinslanger fra Biltema - styr unna!
Bikes get you through times of no money better than money gets you
through times of no bikes
through times of no bikes
- 500DOHC
- Motorsykkelen din: '77 Yamaha XS500 '78 Yamaha XS650
Re: Bensinslanger fra Biltema - styr unna!
Joa, mye bra/greit der. Men gummi er nok ikke deres sterke side.
Her er mine IKKE anbefalte gummiprodukter fra Biltema:
Tannstangmansjetter som råtner på under 6 mnd.
Nesehjul til tilhenger, kjøpte først ett som sto på litt over ett halvår, tomt for luft, forsøkte å fylle etter men røret til ventilen hadde løsnet fra slangen.
Kjøpte nytt i februar, og nå er det pån igjen.
For ikke å glemme kulelager av RS typen, monterte fire slik i klippebordet på sitteklipperen forrige sesong, de var "ferdige" før sommerferien.
Her er mine IKKE anbefalte gummiprodukter fra Biltema:
Tannstangmansjetter som råtner på under 6 mnd.
Nesehjul til tilhenger, kjøpte først ett som sto på litt over ett halvår, tomt for luft, forsøkte å fylle etter men røret til ventilen hadde løsnet fra slangen.
Kjøpte nytt i februar, og nå er det pån igjen.
For ikke å glemme kulelager av RS typen, monterte fire slik i klippebordet på sitteklipperen forrige sesong, de var "ferdige" før sommerferien.
[album]3317[/album]