Begge våre skal også lagres og fikses opp, så de er klare til langtur neste år. Svein og Hans driver ikke stort, men de har aldri skuffet meg ihvertfall!
Flotte greier! Den er en ganske omgjengelig sykkel, men liker nok at det er noen kjente å være sammen med!evike skrev:Så koselig. Da kan jo Banditen din stå og snakke med Diversion-familien fra Lågendalen i hele vinter![]()
Begge våre skal også lagres og fikses opp, så de er klare til langtur neste år. Svein og Hans driver ikke stort, men de har aldri skuffet meg ihvertfall!
Hørtes ut som en bedrift som kan det med kundebehandling...Banditmannen skrev: Og da jeg gikk ut for å vente på min bror, som skulle hente meg der, kom fyren ut å lurte på om jeg ikke heller ville sitte inne, og ta en kaffe!
Kanskje ikke mer en normal høflighet vil noen si, men jeg syns i hvert fall det var veldig hyggelig.![]()
Ja, det er mitt inntrykk også!Godtvoksen skrev:Hørtes ut som en bedrift som kan det med kundebehandling...
Nei nei, går nok ikke lang tid før jeg finner noe nytt!AJ skrev:Grattis med salget, Banditmannen![]()
Litt vemodig vil jeg tro det er, ja... Er jo skikkelig fin Bandit'en du nettopp har kvittet deg med.
Syns du bør beholde nicket jeg, da... Du er jo Banditmannen her inneUavhengig av hva du ender opp med om ikke altfor lang tid. For jeg regner med at du ikke tar sikte på en sesong uten MC?
Takk takk! :-) Kjøper syns ikke det var noen grunn til å prute, så jeg fikk det jeg ville ha!ojda skrev:Gratulerer med salget Bandittmannen![]()
![]()
![]()
Håper du fikk sånn nogenlunde det du forventet av handelen![]()
Nå skal det bli spennende å se hva du går for denne gangen
Hehe, verken jeg eller økonomien takler en Busa! (her skulle det vært en passende smily, men siden jeg bruker tapatalk får det være)Busa Trond skrev:![]()
Takk for sist![]()
Hva med Busamannen
Banditmannen skrev:Hehe, verken jeg eller økonomien takler en Busa! (her skulle det vært en passende smily, men siden jeg bruker tapatalk får det være)Busa Trond skrev:![]()
Takk for sist![]()
Hva med Busamannen