Den der kunne jeg faktisk fint hatt stående hjemme selv ja! :)TBI81 skrev:Skulle gjerne hatt en HD stående på lur, ja. Lenge hatt lyst på en gammel stivrammer som kosesykkel. Syns feks denne ser helt sinnsykt rå ut:Crinos skrev: Det frista med HD ? :)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=WV7B1DCljWo[/video]
Oppgraderinger med litt mening i også: MV Agusta F4 suspention front & rear Onearm Swingarm from Ducati 916, Nissin 6 piston Brake calipers front, rear Bake Caliper Brembo. S&S 93 cci ++
The Tob
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Det er dessverre ikke en uvanlig sak det du opplever.. Mange som tester Harley, tester fabrikknye / klare for salg i norge, og de er pga lydrestriksjoner ekstremt innsnerpete i hva motoren egentlig er designet for.. Som gir i mine øyne en svært dårlig opplevelse av hva man EGENTLIG har å ratte på.JohnnyTh skrev:Jeg burde sikkert og testet en harly igjen. For har bare kjørt harly en gang og det var en så stor skuffelse at jeg mistet all lyst:( og så er de så fine!
Jeg skal ikke skryte på meg at min er fantastisk på alle mulige måter. Langt der i fra.. Jeg klarer fks IKKE å holde følge med en kammerat av meg på en Hyabusa på litt svingete veier, og da jeg prøvde, gnistret det bra i fra ramme eller what-not som skrapte nedi...
Forrige demo run jeg var på, så stilte de med en del av sine private sykler også. Blant annet en V-Rod med ca 180hk.
Var litt annerledes å teste disse, enn de originale som stod rett ved siden av ja.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Her var resultatet etter 100m testing i fjor. Valgte å kalle den en Hardley da, for den turen ble rett og slett en nedtur. Ble spylt ned med bensin ved første pådrag ut fra HD. Slangen løsnet fra bensintanken og siden det er injection så er det temmelig bra trykk på sakene. Kan se for meg styggere scenarier med bensin fossende ned på sylindre og rør. Spesielt med tanke på dampen ..
Men særdeles fornøyd etter testerunden i helgen da. Trivelig sykkel, selv om det er litt lite lyd i de man får fra fabrikk (og hinsides lang gassvandring) :-)Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Naboen min skulle selge harlyen sin grunnet sykdom. Og spurte om jeg kunne kjøre den ned på en lokal messe med et til salgs skilt. Jeg gledet meg til å prøve denne og tenkte å ta dn laaange veien til messen. Men skuffelsen traff meg allerede når jeg satte meg på. Høyrefoten måtte runt et eller annet som stakk ut fra motoren. Jeg var rett å slett ikke hjulbeint nok. Når jeg ga gass ble det mer risting og mer lyd men det var og det eneste.
Sykkelen var riktignok i perfekt stand og så flott ut, men ødela inntrykket mitt:(
Men flotte å se på er de!
Sykkelen var riktignok i perfekt stand og så flott ut, men ødela inntrykket mitt:(
Men flotte å se på er de!
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Nyyyyydelig... Dette er jo proto eksempel på at FLERE burde kjøre MC for å løse opp trafikken litt..
Drit i kollektiv satsing, gi heller folket MC lappen!
Drit i kollektiv satsing, gi heller folket MC lappen!

“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Herlig
Sånn har jeg det til og fra jobb også, i Oslo. Det er deilig å slippe å sitte i kø, at jeg uten å tvile tar Yamahaen til jobb selv om det plasker ned... Så lenge jeg slipper å sitte i kø. Og så blir humøret så veldig mye bedre. Alt i alt en fantastisk start på dagen 


[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Slipper å sitte i kø .. Slipper å betale bom .. Slipper å betale parkering osv osvSuperMorten skrev:HerligSånn har jeg det til og fra jobb også, i Oslo. Det er deilig å slippe å sitte i kø, at jeg uten å tvile tar Yamahaen til jobb selv om det plasker ned... Så lenge jeg slipper å sitte i kø. Og så blir humøret så veldig mye bedre. Alt i alt en fantastisk start på dagen

Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Forhøynet asfaltkant kan være noe herk med litt nedlegg.. Kanskje ikke direkte skummel denne (og det vises også heller dårlig på videoen), men fikk meg en liten støkk der og da. Trodde en stund jeg kanskje hadde sklidd på gulstripa (som jeg naturligvis ikke bruker å kjøre på), men videodokumentasjonen viste noe annet 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=apeavDkoMxU[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=apeavDkoMxU[/video]
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Ja, jeg har opplevd det tilsvarende ofte selv... Har sett ved flere anledninger at asfalten er høyere på og litt utenfor midt stripa.. Denne har gitt meg noen overraskelser fra tid til annen, heldigvis har det alltid gått bra!
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Ikke fornøyd med at Bikerstreet (tidligere Trondheim fritidsenter) avlyste demodagene sine denne helgen på grunn av BÅTmesse i Støren (plassen med den lange sjølinjen, vet dere). Men trivelig med åpen dag på Krangnes!
That 'hånda' feeling?
I tillegg særs fornøyd med ny Lindstrands Cuda bukse! Aldri kjørt med puck før, men dette var da særdeles moro!
That 'hånda' feeling?

I tillegg særs fornøyd med ny Lindstrands Cuda bukse! Aldri kjørt med puck før, men dette var da særdeles moro!

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Et par bilder fra litt 'sirkeltrening'. Mulig jeg 'jukser litt' og henger vel på siden, men moro er det uansett og bra med treningen

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Nå ser jeg koblingen til slitt kne puck. 
- Sent med Tapatalk2 for Android -
- Sent med Tapatalk2 for Android -
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Ja, de sliter seg ikke selv! Fikk til og med også fila litt på tå-sliderne :-)Crinos skrev:Nå ser jeg koblingen til slitt kne puck.
Re: The Tob & SuziQ - SV650S MK1
Herlig med god plass på veien!? Snedig plass å kjøre forbi med lav sol og null sikt .. :-)å
Jaggu godt at vi trenger lite plass
Jaggu godt at vi trenger lite plass

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.