Forrige eier hadde samme "problem". Guttungen der fikk heller ikke somlet seg til lappen, så den sto i garasjen der også. Skjønne det den som kan. Selv hadde jeg vært i hundre over å få mulighet til å få en lett MC og det skulle i alle fall ikke stått på førerkortet.
En av de tidligere eierene har veltet en gang med sykkelen. Kåpa er litt skrapt på venstre side. Se bilder. Ellers så fremstår sykkelen som ny.
Det ble tatt full hovedservice på den i sommer. Da ble ventiler justert og alt av væsker byttet. Etter det ble sykkelen kjørt hjem, vasket og satt i garasjen. Jeg starter den med gjevne mellomrom og kjører en liten tur i nabolaget for at ikke alt skal trutne på den.
Jeg er ikke så kjent med Daelim, men ser at flere kjøreskoler bruker sykkelen i opplæring. Det i seg selv er jo et kvalitetstegn. Motoren en Hondamotor eller lagd på lisens fra Honda. Jeg har også lest en plass at det er viktig at motoren har et rødt deksel inn mot veiva. Det er visst den mest holdbare motoren. Denne sykkelen har det.
Skulle det være noe mer du lurer på er det bare å ta kontakt :-)

Beste hilsner
EtronX