Da har jeg noen spørsmål til dere med god peiling på TDM'en.
Har sett litt på forskjellige typer, og kommet fram til at Oxford bør bli et godt valg.
Har 4 spørsmål ang dette.
Hvilke type skal jeg ha?
Hvilke dimensjon er det på styre?
Noen anbefaling på hvor jeg bør kjøpe disse?
Er det andre merker som er like gode?
Varmeholker til TDM
- Coach
- Innlegg: 249
- Registrert: 06 mar 2012, 13:01
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2008 mod.
- Sted: Heimdal
Varmeholker til TDM
Mvh
Stig Roar
(Coach)
Trondheim
Medlem: NMCU
Stig Roar
(Coach)
Trondheim
Medlem: NMCU
- XRing
- Innlegg: 279
- Registrert: 13 feb 2011, 19:57
- Motorsykkelen din: Yamaha XJ 600 S 1995
- Sted: Bergen
Re: Varmeholker til TDM
Jeg ville også sett på folie som man monterer under originalholkene. Mange synes Oxford-holkene er mindre behagelige. Litt knot å montere, men jeg vet ikke om noen som ikke har fått det til
Bikes get you through times of no money better than money gets you
through times of no bikes
through times of no bikes
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Varmeholker til TDM
lasse_hansen har montert Oxford på sine TDM, vet jeg. Har ingen erfaring med Oxford selv.
Snikkeren har Symtec på sin og det samme hadde jeg på min 2006 mod.
Funket upåklagelig, men man bør sikre den runde sorte bryteren best mulig mot fuktighet siden den er det svakeleddet i opplegget. Jeg fant etter hvert ut dette, men etter at jeg brukte krympestrømper op bryterkontaktene i tillegg til en bestemt type fett, som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, ble bryteren godt nok forseglet til at den tålte både sølesprut og vanlig regn.
Symtec varmerne gir god varme og gjør det slika t du kan beholde originalholkene.
Les for øvrig mer her:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=6069#p6069" onclick="window.open(this.href);return false;
Snikkeren har Symtec på sin og det samme hadde jeg på min 2006 mod.
Funket upåklagelig, men man bør sikre den runde sorte bryteren best mulig mot fuktighet siden den er det svakeleddet i opplegget. Jeg fant etter hvert ut dette, men etter at jeg brukte krympestrømper op bryterkontaktene i tillegg til en bestemt type fett, som jeg ikke husker navnet på akkurat nå, ble bryteren godt nok forseglet til at den tålte både sølesprut og vanlig regn.
Symtec varmerne gir god varme og gjør det slika t du kan beholde originalholkene.
Les for øvrig mer her:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=6069#p6069" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering