Hei
zero900t 
og velkommen hit til
MCsiden.no :=D> :=D>
Veldig spennende med oppkjøring til kl. A

En god og fornuftig gave...til deg selv..absolutt!
Hva gjelder sykkel, så kan jeg godt forstå at V-rod frister, det er et smykke av en sykkel, og helt sikkert like moro å kjøre som det meste annet med 2 hjul og motor.
Men, å finne SIN type sykkel, en som passer godt til kropp og sinn, ja det er ikke enkelt.
Vi har mange som starter sine emner her inne med nettopp dette som utganspunkt, skal finne sin første sykkel, eller har gjort seg erfaringer som medfører at de ønsker å bytte type og modell for å finne en som passer bedre. Egentlig skulle vi vel alle gjerne hatt en 4 - 6 ulike sykler stående klare da det er enkelte vanskelige kompromisser en må inngå...før en tar det endelige valget.
Du får søke og lese litt, så kommer nok tipsene og rådene på løpende bånd her til deg også tenker jeg.
Det handler uannsett om hvilken sykkel
DU selv vil tives med, og hvilken type sykkel som
du synes passer
deg best. Det er fornuft, følelser, forfengelighet, økonomi og drømmer i skjønn forening!
Selv startet jeg med en Yamaha Virago, den passet meg ikke, jeg satt sammenknøvlet på den, knærne var nærmest på høyde med haka

Gikk så videre til cruiserstyle ved å kjøpe meg en Suzuki Intruder Volusia. Satt der med bena mer eller mindre rett ut, armene bred ut, men fant fort ut at dette heller ikke passet meg helt..spesielt når jeg ønsket å kjøre litt mer aktivt. Neste valg falt på en street/tourer Yamaha TDM 900. Rett-opp sittestilling, føttene litt mer rett under sitteposisjonen, ga en noe mer aktiv kjørestil. Fant vel da ut at dette "segmentet" Street-Sport-touring var mere min greie. Kjører nå en Kawasaki Z1000SX, denne gang litt mer spiss vinkel i knærne, litt mer framoverlent, og derav en litt mer "aktiv" kjørestilling. Så, som du skjønner, det kan skifte fort, etterhvert som man finner ut hva man liker og ikke, basert på egen erfaring.
Så overordnet tips: Gå for det du LIKER nå og som lommeboka tillater. Hadde jeg hatt lommebok til V-Rod første gang, hadde jeg helt sikkert kjøpt det...for der var jeg. Eller..

..jeg hadde kanskje valgt NightRod...tøffe..de også!!
Uannsett,
LYKKE TIL, og vi gleder oss til å følge deg frem mot lappen og valget av din sykkel!
Tror dette kommer til å bli en flott sesong