Blei ikke noen V-Strom 1000 på meg i går...
Reiste til Drammen fast bestemt på at denne var midt i blinken for meg!
Det var den ikke!
Nå skal det sies at eieren hadde dreva den om både forran og bak, for å få den "litt mindre langbeint" som han sa det...
Men jeg syns rett å slett den var for rå!

Powerwheelies ut av rundkjøringer og lyskryss stadig vekk, og et drag som var helt hinsides!(nei, jeg har ikke allverdens erfaring...)
Klart jeg syns det var gøy, men i lengda tror jeg det hadde blitt både dyrt og slitsomt. :-)å
Nå kunne jeg selvfølgelig ha dreva den om til normal igjen, og fått den litt "snillere", men tviler på at det hadde gjor så stor forskjell...
Ang. drevbytt, er nok det en jobb jeg måtte gjort ganske så umiddelbart, for både kjede og drev var nok urolig slitt!
Noe av det første eieren sa, var at jeg nok burde stramme kjedet snart... Det var såpass slakt at jeg gjorde det umiddelbart!
Kammeraten min, som var med som sjåfør, kommenterte at drevet så litt rart ut, og når vi trilla sykkelen fram og tilbake for å smøre kjedet, "klikka" det fælt i kjedet.
Tok ikke noe bilde av drevet(eller andre ting for den saks skyld...

), men fant dett på nettet:

Tror faktisk dette ser bedre ut en det som sto på V-Stromen!
Eier påsto harnakka at de bare hadde gått ca. 4000 km. og at det nok skulle se sånn ut...
Det har jeg i ettertid blitt temmelig skråsikker på at det IKKE skal!
Syns også sykkelen rista litt i overkant, og turbulensen fra kåpeglasset var fæl. Prisen for den, om enn lav for en slik sykkel, var nok også i grenseland av hva jeg burde.
Utgiften til nytt kjede og drevsett, og trolig også jobben for å skifte de, hadde komme på toppen.
Hver enkelt av de tinga kunne jeg nok levd med, men summen av de ble for stor.
Jaja, noen erfaringer rikere er jeg da!