Busa Trond skrev:Dette ser bra ut.
Kaffe, vafler og ZZR på søndag
Den skal jeg prøve og være med på hvis det er vær til det

Busa Trond skrev:Dette ser bra ut.
Jo Inge drar i gang grillen og flipper burgere..Her blir det liv..Ray..Ray..Busa Trond skrev:Dette ser bra ut.
Flott!Menalux skrev:Kommer i morgen jeg også, blir påsitt i morgen. Se opp for flisa i rød/svart kjøredress.
I'm inAJ skrev:Regner med at du gjør deg til kjenne og blir med på bannerbilde
Også er selve 'ur-banneret' som vi brukte på PreHøst-turen på plass på Smia :-)Dexter skrev:Jeg kjører alltid med banner i kofferten, så bilde skal det nok bli!
Hei. Ja jeg var der. Jeg og lillegutt. Det ble dessverre ikke til at jeg fikk tatt fram banneret. Litt frem og tilbake med gutten, så måtta han på do, åsså var MCsiden folk spredt alle veier, åsså ville gutten videre, så vi dro bare til slutt...Welshen skrev:Hadde en kjempefin tur til Smia idag....fant jo fort ut at jeg ikke kjenner noen av utseende untatt noen få....og siden jeg ikke fant noe treff sted for MCsiden ble det i grunn en prat med mange "ukjente":) Men veldig mange trivelige folk. Uansett: moro var det og vaffel ble det. Litt kikking og så ble det hjem til unger igjen. Flott kjørevær og fin tur.....
I det jeg kjørte ut fra plassen tror jeg at jeg så deg Dexter? Hvis du var der da?? Men da var hjelm på og sykkelen rullet, så neste gang så stopper jeg og slår av en prat.
Takk for et flott arrangement.... bra jobba og god oppslutning. Frister absolutt til gjentakelse.
Hehe... *host*kz1300 skrev:Ble forbikjørt noen kilomter før Smia av Bjønnevind med GW'en sin.
Ja, men det var jo sant. Merker at jeg er en bilfører som kjører MC litt innimellom bilturene, det vil si at jeg sjelden gjør forbikjøringer er vant til å holde plassen i rekka. Ser at de som kjører mye sykkel ligger ute på midstripa og bare plukker biler kjapt og sikkert, jeg er nok langt unna det ennå. Vet heller ikke om jeg kommer dit noengang.Bjønnavind skrev:Hehe... *host*kz1300 skrev:Ble forbikjørt noen kilomter før Smia av Bjønnevind med GW'en sin.
Kjør mer sykkel og ta det som det kommer! Trenger ikke stresse fram forbikjøring dersom du ikke er komfortabel! Jeg var jo også bilist i mange år før jeg begynte med mc, og det tok litt tid før jeg "skjønte" at sykkelen trenger mye kortere veistrekke for å dra forbi en bil!kz1300 skrev:Ja, men det var jo sant. Merker at jeg er en bilfører som kjører MC litt innimellom bilturene, det vil si at jeg sjelden gjør forbikjøringer er vant til å holde plassen i rekka. Ser at de som kjører mye sykkel ligger ute på midstripa og bare plukker biler kjapt og sikkert, jeg er nok langt unna det ennå. Vet heller ikke om jeg kommer dit noengang.Bjønnavind skrev:Hehe... *host*kz1300 skrev:Ble forbikjørt noen kilomter før Smia av Bjønnevind med GW'en sin.
Ja, jeg vet nok "medisineringen" flere mil på sykkel. Men jeg har tre begrensninger når det gjelder Mc kjøringen, jobb, familie og været. Vet jeg har krefter nok i sykkelen til å kjøre aktivt, men som du sier jeg for ta det som det kommer ikke stresse forbikjøringer.Bjønnavind skrev:Kjør mer sykkel og ta det som det kommer! Trenger ikke stresse fram forbikjøring dersom du ikke er komfortabel! Jeg var jo også bilist i mange år før jeg begynte med mc, og det tok litt tid før jeg "skjønte" at sykkelen trenger mye kortere veistrekke for å dra forbi en bil!kz1300 skrev:Ja, men det var jo sant. Merker at jeg er en bilfører som kjører MC litt innimellom bilturene, det vil si at jeg sjelden gjør forbikjøringer er vant til å holde plassen i rekka. Ser at de som kjører mye sykkel ligger ute på midstripa og bare plukker biler kjapt og sikkert, jeg er nok langt unna det ennå. Vet heller ikke om jeg kommer dit noengang.Bjønnavind skrev:Hehe... *host*kz1300 skrev:Ble forbikjørt noen kilomter før Smia av Bjønnevind med GW'en sin.