Jeg kommer i dag... Gjør du?

"tomsnes" i Sandefjord
Ta med termos med kaffe, så behøver du jo ikke å gå inn engang.Dexter skrev:hm, i dag tror jeg nok ikke jeg rekker det, ikke neste tirsdag heller.
Noen husker kanskje at jeg i fjor boikotta Vindfjelltunet etter enda flere merkelige og ubehagelig opplevelser med personalet der. Jeg får vel gi dem en ny sjanse i år da.
Så spørs det om dem er villige til å gi Deg en ny sjanse daDexter skrev:hm, i dag tror jeg nok ikke jeg rekker det, ikke neste tirsdag heller.
Noen husker kanskje at jeg i fjor boikotta Vindfjelltunet etter enda flere merkelige og ubehagelig opplevelser med personalet der. Jeg får vel gi dem en ny sjanse i år da.
Syns det er flott å gi folk en ny sjanse! Må selv bli flinkere til det...Dexter skrev:hm, i dag tror jeg nok ikke jeg rekker det, ikke neste tirsdag heller.
Var nok ikke her på den tiden, elendig service+Dexter skrev:hm, i dag tror jeg nok ikke jeg rekker det, ikke neste tirsdag heller.