Tre uker jobb i Italia høres jo ikke feil ut hvis jobben tillater at du får anledning til å nyte det litt også. Dessuten er du jo i Stebelhornets hjemland, så der skulle du ligge godt an.
Så du er ikke noe på murring altså? Foretrekker det laaangt før maling. Her er det überfuhrien som tar seg av slikt - det er visst moro sier hun. Jeg får umiddelbart dårlig impulskontroll, fråde i munnvikene og en slags tourettes så snart jeg tar i en malekost. Kunne endelig murret litt på andre siden av vannskillet jeg, men tanken på den overstrømmende lykken hos de respektive HG'er er egentlig litt skremmende. Tenk på det forventningspresset som ville blitt utløst!
Manglende inspeksjon av godt utført pliktarbeid er selvsagt en uting som det bør slåes hardt ned på. AJ platting med HG sperre er nok en særdeles god plan i den sammenheng, og tar du vare på litt av kledningen du skal skifte ut så kan du jo bruke den til å bygge deg et lite pusterom på plattingen også. Dobbel lykke og maaange muligheter!
Slik ble murreprosjektet mitt til slutt - trappen altså - murren i seg selv har jeg murret tidligere. Gnieren i meg har selvsagt brukt lokal stein fra tomten siden det sparer både sand og sement. For ytterligere besparelse på forskaling er hele greiene murt på frihånd - litt tilpassing av belegningstein så kan jeg stryke det punktet på arbeidslisten. Beplantning og ymse anna graving i jord og stein er überfuhrien sitt område. Heldigvis...