Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Dekk Mekkis ! Dekk !! Det blir tilkjørt før mandag. :P :p

mekkern
Innlegg: 7658
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

VOFF voff knurr ..... :lol

Pass deg ellers så kommanderer jeg lodotten til jentungen i angrepspositur..

http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Japspitzpup.jpg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

HA! Tar med PitPuddelen, av onde tunger kalt LoDotten som båddigard så da går det mest sannsynlig bra. I dag har vi øvet på kommandoen : Angrip, drep og ta alle kredittkorta :bl3 En dag må jo denne bjeffende katten forstå denne elementære kommandoen :knegg

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Geir »

Pollti skrev:Jada Mekkis, olje og luftfilter ligger her. Den lille toppboksen også forresten. Denne uka er det innmari travelt men skal se hva jeg kan få til av transport i løpet av neste helg, det årnær seg nok selv om det kommer gravemaskin for å drenere nordre del av hagen ,ny drenering skal legges og huset må males sier mine bedre 7/8 deler. Siden Geir er ånkli slapp i tjenesten der borte i Bergen må jeg få gjort litt denne uka og sende bilder til kona hans så han får noe annet å gjøre enn å kjøre og skru plast :knegg Han bare hygger seg men har det koselig han og det er både trist men leit syntes en kuet østlending :sorry
He, he... Kuet østlending - sikkert... :mk
Okkesom; slæpp åff Hr. Pollti, det er ingen grunn til å stappe ny filmrull i fotoapparturet enda - husmotivatoren har rikelig med ammo og trenger ikke påfyll på leeeenge... I dag har jeg riktignok kost meg kraftig - øvelseskjøring er ikke feil i slikt vær - men her er det murer som skal mures, terrassegolv som skal byttes, utepeis med vinterhage & phandens oldemor skal konstrueres og loftsetasjen skal spikres ferdig nå som ungene flytter ut en etter en. Men det er ...ehem... selvsagt jeg *host* som bestemmer når ting skal gjøres, og jeg har altså bestemt at i morgen - når det er meldt ørten pluss og sol - skal jeg murre (næh - ingen skrivefeil...) ferdig en trapp og en hagemur i stedet for å kjøre hygge og kose meg.
:-)å
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Geir »

Pollti skrev:HA! Tar med PitPuddelen, av onde tunger kalt LoDotten som båddigard så da går det mest sannsynlig bra. I dag har vi øvet på kommandoen : Angrip, drep og ta alle kredittkorta :bl3 En dag må jo denne bjeffende katten forstå denne elementære kommandoen :knegg
:knegg Lykke til med det prosjektet, og legg for all del ut vidåi av storhendinga!
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Hun er som de hun bor hos, har litt tungt for det meste.... :scratch Men ordene mat og spise det skjønner hun :P :p
HG har gitt beskjed om at jeg skal ta resten av feriedagene fra i fjor og avspasere fridager så jeg får malt ny bordkledning på 2 vegger. Merkelig at hun ikke maser om resten av huset ? :-k Siden jeg er like effektivt som et hurtigarbeidene offentlig utvalg er hele huset malet før neste tusenårs skifte antar jeg ? :-)å

mekkern
Innlegg: 7658
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Satser på å slå grasset noen ganger i sommer---ellers ikke en dritt annet enn å se på at det vokser opp på ny... :P :p
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Geir
Innlegg: 810
Registrert: 29 mar 2009, 01:24
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR
Sted: Sør for Bergen...

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Geir »

En ambisiøs fremdriftsplan du legger opp til der Pollti, men det kan gå! Ellers kan du vbære trygg på at resten av huset kommer opp på listen så snart hun ser hvor feiende flott de to nymalte veggene er. Slik lager man i god tro ris til egen r*v... :janikk
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag har IT mannen kommet på første plass på hat lista mi. Ondskapens Mester har nemlig oppgradert læpptåppen til no ånkli flått som heter Windows 7 så nå skjønner jeg ikke en dritt av noe i mailprogrammer og sånt. Jeg skal plage ham så jævlig at han bryter ut i krampegråt før uka er omme :evil Sabla tufs !

Brukeravatar
JRO
Innlegg: 642
Registrert: 31 mai 2011, 21:03
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Sted: Kongsberg

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av JRO »

Da var det bra at IT mannen ikke oppgraderte til Win 8 da hadde du blitt enda mer frustrert og kanskje skjønt enda mindre. Jeg har Win 8 på en av mine maskiner og begynner etterhvert å skjønne hvordan den kan brukes. Men du får bare plage han så mye som mulig for å få læpptoppen din til å fungere igjen. Ellers er det nok mange her på forumet som også kan hjelpe hvis du står fast.
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Læpptåppen er helt OK den men det er særdeles lite dataforståelse å finne hos brukeren som regnes som tilbakestående på det feltet. Det var visst veddemål på kontoret i går om hvor lang tid det tok før det ble ropt på hjelp fra IT eller fra sekretæren vår. Den som gjettet at det ble ropt på hjelp når læpptåppen ble skrudd på vant :knegg
VPN snarvei er borte fra skrivebordet så nå får jeg ikke sendt/mottatt mail hjemmefra. Alle bilder jeg laster inn fra kameraet var i DSCN format men nå lagres de som JPG og nummereres fra 001 igjen og da blir det bare kødd i bildearkivet som jeg bruker i jobb. Sabla duste PC :twisted . Vinn programmet fra Turkcell er forsvunnet i et høl i ett kretskort og internet dongla er stein dau. Det blir skikkelig festelig å jobbe i utlandet da. Samme med Vodafone dongla.
MSN er der inni datahævlete et sted men ikke søren om jeg får den fram bortsett fra at MSN nyheter vises så jeg kan lese om åssen Jennifer Ashton holder puppene i trim og om hvor løs på tråden en eller annen reality stjerne er og hvordan en skal gå på 16 centimeter høye hæler. Godt å vite sånt også hvis en skal ta frem sine feminine sider :lol Dette her syntes jeg mest bare dritt jeg og Ole Paus har helt rett. Alt var meget bedre under krigen ! :thx

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Kl. 1036 svingte KawaBæiben inn på P plassen til Trafikkstasjonen med sensor bakpå ved avsluttet oppkjøring. Kl 1048 var sensor og kjørelærer klemt og kysset på til de grader etter beskjed om at det var bestått etter OK kjøring. Hun overtok Hysa og kjørte rett til Vegvesenet for fotografering til nytt sertifikat mens 3 gamle gubber stod og lo over ungdommelig ekstase. Hun dukket nettopp opp i polltiheimen etter nesten 10 timer på Kongerikets krøtterstier :prf Nå gleder hun seg til å kjøre til jobben i morgen tidlig og tur til Smia på søndag. :prop: :prop:

mekkern
Innlegg: 7658
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

gratuler fra meg! :vs
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Snikkeren »

Du må gratulere fra meg også. Dette tenker jeg var stor stas.

Og du er vel fornøyd du også, som slipper å sitte bakpå mer. :knegg
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Velkommen til Hijol på kaffe.. Har pappaperm, så er hjemme hver dag :)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar