Men på den Kawasakien din, hva er det som er montert nederst, forran på gaffelbeina? Noe greier til bremsene?
Fin felgresturering forresten

Det kalles Anti-dive. Alle japsene hadde det på sine mest "ekstreme" modeller tidlig på 80-tallet.Andreas skrev:
Men på den Kawasakien din, hva er det som er montert nederst, forran på gaffelbeina? Noe greier til bremsene?
Fin felgresturering forresten
Veldig enkel drømmetolking konkluderer med at du var sulten før du hoppet i loppekassen. Stapp innpå biff og melk så tenker jeg det går seg til.... Med mindre du er delaktig i det på gående "bondeopprøret" selvsagt...Jompa skrev:Skulle egentlig ha vært i seng, men vet ikke om æ tør å legge meg.
I morges våkna æ gørrtidlig, av mareritt.
Æ drømte at æ hadde glemt å lukke garasjeporten, og at en flokk med kyr hadde kommet seg inn og spist opp ledningsnettet på sykkeln.
Skjønte at det bare var en fæl drøm da æ så at det ikke va kuskit på garasjegolvet... og våkna like etter.
Æ prøvde oppskrifta di i dag, og da æ sku ta innersvingen runt hushjørnet, kom æ plutselig på kor æ hadde parkert trillebåra.... og jernriva.Pollti skrev: et. Noen ganger er a litt treg og da truer jeg med å jage a rundt huset et par ganger. Da blir det så fin vilt smak i a![]()
Virker hver gang det romler i magen
Flotte de CBX'ene, men av en eller annen grunn er det andre Honda'er jeg heller ville hatt, f.eks. CB1100R eller CB450 Black Bomber.AJ skrev:Kanskje dette frister...?![]()
![]()
Monsen, som du snakka med - mons her på MCsieen.no - helt til venstre med den flotte rød CBX'en...
Nja, hadde satset på sauen tenker jeg...Jompa skrev:Fremdeles værfast![]()
![]()
Dagen begynte som i går med kjempevær i arbeidstida, i dag var det 18 grader midt på dagen. Det så nesten ut som det lå an til kveldstur,
men så kom kulingen, og regnet.
Begynne å lure på om Æ burde ofre en sau til værgudene, eller danse naken rundt huset for å blidgjøre dem.![]()
Kanskje spørre naboene også hva de foretrekker, kanskje de også fåretrekker fåret.Geir skrev:Nja, hadde satset på sauen tenker jeg...Jompa skrev:Fremdeles værfast![]()
![]()
Dagen begynte som i går med kjempevær i arbeidstida, i dag var det 18 grader midt på dagen. Det så nesten ut som det lå an til kveldstur,
Begynne å lure på om Æ burde ofre en sau til værgudene, eller danse naken rundt huset for å blidgjøre dem.![]()
Hva om sauene fikk bestemmejhn skrev:Kanskje spørre naboene også hva de foretrekker, kanskje de også fåretrekker fåret.Geir skrev:Nja, hadde satset på sauen tenker jeg...Jompa skrev:Fremdeles værfast![]()
![]()