Jeg fikk spørsmål om det av en som besøkte verkstedet igår faktisk. "Hvorfor skriver du på engelsk?"...Crinos skrev:Her er det fremdeles god orden på sakene ser jeg, og liker godt måten du har skrevet på engelsk under delene på gaffelen.. Slik jeg også gjør det når jeg holder på, og vet ikke helt hvorfor, men engelsk (som ikke er mitt morsmål) er ofte språket jeg velger. (noe som er gjennomgående, når jeg programmerer og skal skrive notater til meg selv i koden så skriver jeg konsekvent på engelsk).
Nydelig farge kombinasjon. Jeg har også valgt meg ut sort og rødt som tema farge på sykkelen min.
La meg seg; verkstedhåndboka er på engelsk, delekatalogen er på engelsk, informasjonen på xj-forumet er på engelsk, forhandlere for deler på nett skriver på engelsk. Oversette frem og tilbake til norsk i huet i farta blir bare forvirrende, ... :-)å
Denne flotte rødfargen skulle jeg egentlig hatt over hele sykkelen, men jeg fikk fnatt av at fargen gikk under setet og bak. Jeg vet ikke hvorfor, men det ser bare IKKE nice ut. Men det at den sweeper tanken... det er rått