Hvilken er den morsomste med best drag i?
Går å grubler på en av disse, det er jo likt antal hester og lik størrelse.
Men hva er forskjellen?

Sorry sitter i Spania og har ikke tilgang. Sto ingenting om det på nettsidene.Knutte skrev:Sjekk MC Avisa, de har lagd reportage om FZ8 i siste nr. (Tror de har de 2 andre og der )
Nei, ikke noe galt med den, den bor i Norge.Rottenikken skrev:Er det noe galt med Agustaen eller?
Hvor i Spania er det du kjøpte den? :)GTline skrev:Det ble en FZ8-n-sport....svart, hentes på tirsdag.
De finnes ikke i norge som sport, men forskjellen er: annet skiltoppheng, hvite blinklys, underspoiler og akropovic anlegg.
Ikke testa den ennå for det er vanskelig her nede, så skal bli gøy å se hvor godt den går.
Dette er en kampanje Yamaha har over hele spania tror jeg.AleksMito skrev:Hvor i Spania er det du kjøpte den? :)GTline skrev:Det ble en FZ8-n-sport....svart, hentes på tirsdag.
De finnes ikke i norge som sport, men forskjellen er: annet skiltoppheng, hvite blinklys, underspoiler og akropovic anlegg.
Ikke testa den ennå for det er vanskelig her nede, så skal bli gøy å se hvor godt den går.
Jeg bor selv i Marbella, så tenkte at om du ikke var så langt unna kunne jeg fått sett på den nye skjønnheten! :)GTline skrev:Dette er en kampanje Yamaha har over hele spania tror jeg.AleksMito skrev:Hvor i Spania er det du kjøpte den? :)GTline skrev:Det ble en FZ8-n-sport....svart, hentes på tirsdag.
Men i nærheten av Benidorm......La Nucia og du er kjent.