er ikke tæret høl eller annet ennå...

Kjører ikke verkstedene faste pris på service?? I hvertall på nyere sykkler burde det la seg gjøre.Icetruck skrev:Jeg fikk pris fra Speed i Sandefjord på 1714,- istad..![]()
Jeg tror jeg må ha fått informert feil pris fra drammen, kan vel umulig være doble prisen for samme jobben??
GSF skrev:He he. Hadde en Ascona 78 mod som jeg kjøpte i 1988. Hadde den i fem år og kjørte mer enn 200 000 km. Bytta aldri olje, bare fylte på når den begynte å dra dårlig i bakkene, noe den gjorde før oljelampa lyste. Motoren gikk like fint og var like sprek da jeg solgte bilen. Tror ikke jeg skal gjøre det samme med motorsykkelen men tror det er mange myter ute og går i forhold til motorkjøretøy. De tåler stort sett veldig mye mer enn det forhandlere og verksteder forsøker å innbille oss.
Og han har hatt noen ukes-turer i alpene og kjøring 8-10 timer hver dag på disse ?mekkern skrev:kollega har både snøfreser og grassklipper som ikke har hatt service eller oljeskift på 15 år..kun etterfylt når de har begynt å klapre mer enn normalt...![]()
er ikke tæret høl eller annet ennå...