Her er et bilde jeg tok da jeg og en kompis satt i 3 timer og ventet på neste ferge da vi klarte og "misse" den vi skulle ta hjemover!

Anyway..her er bildet på ferga når vi endelig kom ombord hjemover!;)
Her hadde jeg omsider fått sykkeln inn på mc huset og er klar for og bli pusset litt opp :) hadde da tatt av underkåpen pga påbegynt pussing :)

Begynnte da og plokke den litt sund så man endelig får begynt prosjekt "OPPUSSING"!!

Kommer updates når jeg får tid til og pusse mer på han!;)
Her er bilder av nsr`n å cbr`n :) endelig fått cbr`n inn på mc huset og mye tid har gått til denne idag.. skruva i 9-10 timer i strekk idag hehe (:

Fikk pusset litt på kåpene med 240 vannslipe papir, blir bra resultat tror jeg :=)

Har rubbet tanken litt og har grunnet en liten del av tanken pga hadde pusset ned til stålet der, skal nå pusse hele tanken og fin sparkle i 2 småe bulker :) så blir det lakkering, tips til hvordan den kan/skal se ut mottas med stor takknemelighet! ;=)

mer updates kommer etterhvert.. - oddvar
Bedre sent men aldri, hehe ;p nå har jeg tatt meg tid til og pusse på kåpene og bynnt og lakkere med sprøyte.. tror det kan bli brukbart :) har fått lakkert noen av kåpedelene og fått montert begge side kåpene bak og dekkselet framfor bakdekket, her er noen bilder.

Har nå kuttet "broen" i CDI`en ;=) Loddet også på en ledning så jeg kan koble inn og ut plombering :)

Der var kåpene ferdig pusset å reparert! mye arbeid med dem ja... men men :)

Og her er resultatet ferdig lakket(meget dårlig lakksprøyte