Pi
SSepotten er lakket og stellt og smuglet inn i reolen i kjellerstuen. Jeg måtte "arkivere" noe nips for å få plass, men det merker hun sikkert ikke. Men jeg får sikkert høre det når hun ser den nye dekorasjonen.

Har noen bilder av resultatet en plass men jeg har ikke vært på ImageShag enda.
Men det var ikke det jeg ville nevne. Isingen i gasserne på Yamahaen var det. Brukte den til jobb idag, null grader da jeg dro. Og etter 10 minutter synes jeg det er noe som ikke stemmer. Noen minutter senere er fuskingen kraftigere og jeg skjønner at det er ising. Jeg hadde samme problemet første vinteren jeg hadde sykkelen, men da viste det seg at varme-elementene i forgasserne var koblet ut. Og nå skjer det samme, bare ikke så kraftig.

Perkele...
Men nå er jeg allerede på motorveien og for sent å snu hjemover, så jeg kjører videre mot jobben og håper det beste. :[-o< Den svarer på gassen, så jeg må bare holde litt turtall når jeg må stoppe i kryss. Fuskingen blir ikke verre så jeg kommer meg frem med bare en dauing.
Jeg regnet med at isen var borte og alt ok da jeg skulle hjem, men jaggu fusket den da jeg fyrte opp igjen.

Det var bare å kjøre og se det an, fant jeg ut. Og etter 5 min ga fuskinga seg og motoren gikk som normalt heeele veien hjem. Vann fra isen som lå igjen i gasserne, kanskje?
Så i helgen må jeg feilsøke på "varme-i-forgassere" systemet. Har en Haynes bok til det formålet