Hehe.. Ja. Det koster "litt" mye... Selv om Kjerringa mente helt bestemt på av vi nå måtte sørge for å vinne i Lotto til helga, for den sykkelen var HENNES...TBI81 skrev:Den Waltz'en er bare rå! Har snust litt på den på finn ja .. Men de penga .. Tror jeg heller satser på en R1 og en fem-seks i reserve![]()
Da må du bare smi mens jernet er varmt. Og om du ikke vinner i Lotto denne helga, kan dfu jo alltids "mellomfinansiere" kjøpet med et liteCrinos skrev:Hehe.. Ja. Det koster "litt" mye... Selv om Kjerringa mente helt bestemt på av vi nå måtte sørge for å vinne i Lotto til helga, for den sykkelen var HENNES...TBI81 skrev:Den Waltz'en er bare rå! Har snust litt på den på finn ja .. Men de penga .. Tror jeg heller satser på en R1 og en fem-seks i reserve![]()
Ikke skulle jeg få lov til å låne den heller siden det ikke er plass til to på den, og hun har verken lappen på MC eller bil..
![]()
![]()
Oisann... :-)Crinos skrev: Kan noen være så snille å kjøpe denne før jeg gjør noe dumt (eventuelt smart)....![]()
![]()
"SKAL" ikke Ducati være rød da? :)Desmo skrev:Bare et minus med den; Den er rød. "Alle" Ducatier er enten røde eller gule.
Jodå, visst ska de vara röda. Eller gula. Eller svarta, eller grå... eller silver eller blå. Osv.Crinos skrev:"SKAL" ikke Ducati være rød da? :)Desmo skrev:Bare et minus med den; Den er rød. "Alle" Ducatier er enten røde eller gule.
Jeg har i alle fall krav til at om jeg skal ha en Ducati, så må den være rød eller sort med røde detaljer.
rerell skrev:
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."