Det gjør vi også - å bli kjent med deg, mener jegwrio skrev: Gleder meg til å bli kjent med dere.

Velkommen hit til MCsiden.no, wrio

Det gjør vi også - å bli kjent med deg, mener jegwrio skrev: Gleder meg til å bli kjent med dere.
wrio skrev:Hei.
Jeg er forumets antageligvis ferskeste medlem. Jeg er 23 år og har nettopp startet opplæringen for førerkort klasse A. Har vært motorsykkelfrelst så lenge jeg kan huske, men har ikke fått ut finger'n før nylig. Hittil er jeg motorsykkelløs, men leter stadig etter sykkelen som passer en relativt motorukyndig nybegynner.
Gleder meg til å bli kjent med dere.
Her er faktisk en egen tråd viet til motorsykkeldilemmaet mitt; http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=46&t=4506" onclick="window.open(this.href);return false;Icetruck skrev:wrio skrev:Hei.
Jeg er forumets antageligvis ferskeste medlem. Jeg er 23 år og har nettopp startet opplæringen for førerkort klasse A. Har vært motorsykkelfrelst så lenge jeg kan huske, men har ikke fått ut finger'n før nylig. Hittil er jeg motorsykkelløs, men leter stadig etter sykkelen som passer en relativt motorukyndig nybegynner.
Gleder meg til å bli kjent med dere.
Noen spesielle sykler i tankene? :-)
De tøffeste er de som innrømmer dette:-) Mye bedre å kjøre forsiktig og komme hjem, enn å kjøre over evne og ikke nå frem!EasyRider skrev:Du er ikke alene :) har det sånn selv.Icetruck skrev:Jeg kjører i mitt eget tempo, derfor de må vente en del!![]()
De sier selv at jeg skal kjøre i det tempo jeg føler er sikkert for meg, så det er jo ikke noe problem!![]()
Merker selv at det går utrolig sakte i svinger noen ganger, men trenger å bli bedre kjent med sykkelen, og kanskje bli kvitt frykten om at det er olje eller diverse i vær eneste sving.. Har en skikkelig oljenoia om dagen
Er enda mer pinglte i rundkjøring. speider etter olje og disel så øyet blir vått og rødt. :-)å
Heihei drammenser.. Da kan det hende jeg kjenner deg?Oddiball skrev:Hei hei hallo!
Vært en sniklesende gjest en god stund, men nå meldte jeg meg faktisk inn
Er 24 år, kommer fra Drammen, kjører en 2009 Kawasaki z750 og har absolutt lagt merke til at dette er en populær sykkel i distriktet.
Fikk lappen for ca en måned siden, og syntes livet som motorsyklist er helt topp :)
Ser ut som en flott ZZR du har der 91-92 mod? Jeg har samme sykkel, kjøpte den sist sommer. Har funnet ut at det elektriske kan være noe dålig på dn, ellers er jeg kjempefornøyd.AndreasB skrev:Hei!
Andreas her!
Er ny på forumet her, og jeg fant ingen "Si hallo" tråd, så da måtte jeg jo bare lage meg en :)
Driver å tar lappen per dags dato, tok teorien tidligere idag (08.06), brukte 8 minutter, og bestod med 4 feil.
Fikk oppkjøring den 18.06, noe som betyr at jeg har en uke på meg å ta alt det obligatoriske + et par kjøretimer til. (Har selvfølgelig snakket med kjørelærer)
Håper bare at han får tid til alt dette uken som kommer, og ber til værgudene om at det ikke regner!
Sykkelen ble kjøpt 04.06.2012 (91' Kawasaki ZX 1100 (ZZR?)) og ser slik ut: (Hva synes dere?)
Gleder meg til mange fine turer! (Om fader Kubikk, og regn-gudene tillater oppkjøringen)
Edit: Med halvfersk mener jeg: Har vert en del på siden her, men knapt gitt lyd fra meg. Har også kjørt mye tohjuling, men enda ikke hatt egen tungsykkel :s
Takk-takk! :) Veldig trivelig og mye bra å finne her! :)AJ skrev:Vælkømmin ska du vara, Persoyvind![]()
Enig, den er nok laget for en person, som gjerne skal prøve seg på banen i ny og ne. Ikke langkjøring med bagasje eller person bak. (Er selv spent på hvor sjelen min vil finner ro... :)AJ skrev:Vurderte en Benelli 1130 T-Rek da jeg endte opp med Tiger 1050. Men siden det ikke fantes en demo-modell til prøvekjøre ble den vurderinga lagt på is...
Men fortsatt synes jeg T-Rek'en er en fin sykkel. Mens Bakpå som sitter... ja, nettopp, bakpå, ikke var særlig begeistret for verken utseende eller bakpåplassen...