Flotte pris og flotte premier!!
Lurer på om jeg ikke har registrert vinglekjøringen til Busa Trond jeg også...

Men med full kontroll - ingen tvil om det

Takker for hyggelig kommentar Jompa, hvis du vil realisere drømmene dine med mere seks er det bare å komme med et tilbud.Jompa skrev:Godtvoksen skrev:Nydelig veteran kz1300.....
Her er vi øyeblikk klar for turstart...
E det rart at man av og til blir besatt av seks-drømmer ?AJ skrev:Der har vi'n, ja!
Helt enig! Fin-fin veteran av det sjeldne slaget
Bærre lekkert...kz1300 skrev: Rekker desverre ikke å komme over til deg før etter helgen, skal på Corvette treff og få Corvetten bedømt. Kanskje jeg kan vinne en premie der også.
Her er Corvetten nyvasket og klar for Landstreff fredag.
Er jo mektig fornærmet siden jeg ikke fikk premie for å kjøre lengste omvei til treff....1000 km. Men når premien er kjedespray så kan det jo være det sammedag-zzr skrev:Duville.
![]()
Hadde du ikke film i kameraet?Eller har du ikke fått tid til å poste noen velvalgte fargebilder av de fotogene følgesvennene på vårslipp turen
![]()
Hm var det ikke kjedespray det var snakk om her - måtte være til sykkelen til kona i tilfelle og der knabber jeg en dråpe symaskinolje 2 ganger i året til vedlikehold uten at hun merker det......dag-zzr skrev:Duville
![]()
Grunnet trang økonomi var kategorien " lengst omvei- eller kart opp/ned" ikke med i år.
Blir jeg involvert i neste år's vårslipp, vil jeg foreslå at det settes opp en pokal i denne klassen. Navigerer du feil også til neste år-eller inneværende år,blir du en meget god kandidat til denne hedrespris.
![]()
Krysses våre veier før dette kan du få min 1/3 av trøstepremien fra årets vårslippKommer du til årets "Notodden Bluesfestival" kan du få hele flaska
Duville skrev:Er jo mektig fornærmet siden jeg ikke fikk premie for å kjøre lengste omvei til treff....1000 km. Men når premien er kjedespray så kan det jo være det sammedag-zzr skrev:Duville.
![]()
Hadde du ikke film i kameraet?Eller har du ikke fått tid til å poste noen velvalgte fargebilder av de fotogene følgesvennene på vårslipp turen
![]()
![]()
![]()
Pc
Neida, har det bare så travelt. Er i Sogndal igjen nå for eks.......
Har vist noen hundre bilder på kameraet. Noe kommer om litt...
dag-zzr skrev:Ojda
Notodden Bluesfestival er i begynnelsen av august, og er verd et besøk. http://www.bluesfest.no/
Skal ikke se bort fra at jeg kan ordne losji og parkering for et begrenset antall forumister som ønsker å delta på et "Bluestreff"![]()
![]()
ojda og alle som er på tur- safe home :-)