Dette var en av grunnene til at jeg kjøpte teltet, men det har ikke store vinduer, men derimot et lite vindu i taket. Det som på bildet av teltet ser ut som et stort vindu er myggnetting.
http://www.xxl.no/villmarksliv/telt/tel ... aa-1049968" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle nok være inne på helsport sin side der det står 1 vindu.
Men når dette er sagt så virker det som det er riktig telt. Masse smarte løsninger som forventet av helsport. Inngangen er stor å lett å komme seg inn og ut. Trenger ikke krype på alle fire. Liten dør på baksiden med et lite oppbevarigsrom utenforr innerteltet. Ved på forsiden er det et større bagasjerom, som sikkert holder til det man pleier å ha med seg på MC tur. Dog ikke hvis du har Goldwing med henger.
Pakket er det litt større en de oppgitte 22cm i diameter. men det går ned i min kappa toppboks. Det var litt plunder å få satt det opp, men dette går nok greiere nestegang. Følger og med reprasjonssett med ekstra duk og stenger.
Alt i alt kjempefornøyd og blir nok teltet som blir med på tur dette. Selv om jeg skulle ønske helsport hadde satt et vindu der som myggnettingen er. Hadde vært flott å hatt dette som utkiksvindu når det øser ned utenfor. men men.