Det er jo dette jeg vurderer da, altså å kjøpe den jeg har lyst på.. Men hvis jeg graver, ja veldig dypt inni fornuften min, så er det noe som sier meg at jeg bør gå for FJR1300, men innerst inne trur jeg det vil bli en litt for stor sykkel for meg rett og slett..Steinar_R skrev:Hvis drømmen alltid har vært R1 så er det vel ikke så mye å lure på?
Sykkelkjøp har jo sjelden noe med fornuft å gjøre, kjøp den du har mest lyst på du
Mvh
Steinar
Når jeg kjørte R1 de to dagene jeg prøvekjørte den, så la jeg min elsk på hvor lett den var å kjøre, enkel å håndtere.. Den veier rundt 200kg ifølge yamaha sine sider, og FJRèn veier 290Kg, så trur ikke jeg ville bli så fornøyd med den igjen. Ettersom det er noe av det jeg synes var deilig med R1, den var lett, lett å kjøre, utrolig deilig å kjøre svinger med den. MEN, så var det ordet MEN igjen.. Jeg er avhengig av vesker på mcèn, for på tur skal jeg... Å da er ikke R1 det beste valget. Forhandleren sa at man får kjøpt vesker til den, men hvor pent er det på en R sykkel. Jeg kan jo som sagt bare montere på dette når jeg skal på tur. Å ellers ta de av.. Hmm.. Vanskelig dette.. Men valget er ihvertfall R1