Søndag 10/6 skal MC Skandinavia gi bort penger! Da skal vi til Løvenskioldbanen og besøke hjertesyke barn. Vi har med en gave fra klubben som vi har samlet inn. De som vil være med å glede noen barn, kan stille opp på McDonalds på Lørenskog, og så kjører vi derfra ca. 13:00. Du trenger ikke være medlem hos oss for å være med. Hovedsaken er at vi samler så mange sykler så mulig og møter opp på skytebanen for å glede barna. Kanskje noen også får seg en kjøretur.
Foreningen for hjertesyke barn arrangerer grillskyting, det blir grilling og skyting på banen. Ta gjerne med noe grillmat, muligheten for å grille er nok tilstede.
Forslag til en møteplass til rundt Oslo tas imot med takk. Kanskje Karl Johan?
Håper noen vil være med på dette. Det hadde vi satt stor pris på!
Gi gjerne tilbakemelding i denne tråden.
MC Skandinavia gir bort penger!
MC Skandinavia gir bort penger!
Mvh. Tormod.
1997 - GL 1500 SE.

1997 - GL 1500 SE.

Re: MC Skandinavia gir bort penger!
Turen går som planlagt i dag. Budstikka kommer for å lage en epistel i avisen om dette.
Mvh. Tormod.
1997 - GL 1500 SE.

1997 - GL 1500 SE.

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Ja,nå venter vi spent på rapport om hvordan dagen ble,gjerne med bilder.
Og MC Skandinaviafolka dukker vel snart opp her også,kan jo vanke fine premier på
den som blir oppgitt som verver..

Og MC Skandinaviafolka dukker vel snart opp her også,kan jo vanke fine premier på
den som blir oppgitt som verver..

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
Turen ble veldig vellykket! Vi ble tatt godt imot, og de ble kjempeglade for pengene! Rapport kommer! Må bare redigere bildene først og få de opp på hjemmesiden vår. Skal ikke se bort fra at medlemmer fra klubben kommer inn her etterhvert. 

Mvh. Tormod.
1997 - GL 1500 SE.

1997 - GL 1500 SE.

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Så bra!Tormod skrev:Turen ble veldig vellykket! Vi ble tatt godt imot, og de ble kjempeglade for pengene! Rapport kommer! Må bare redigere bildene først og få de opp på hjemmesiden vår. Skal ikke se bort fra at medlemmer fra klubben kommer inn her etterhvert.
Flott tiltak, dette. Det må jeg virkelig si

Slenger også med at jeg syns det vil være veldig, veldig hyggelig om flere fra klubben deres melder seg på som brukere her hos oss - helt topp

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Jeg skal reklamere for dere på treffet vårt til helgen! Kan lage en liten poster å henge opp i kiosken :-)AJ skrev:Så bra!Tormod skrev:Turen ble veldig vellykket! Vi ble tatt godt imot, og de ble kjempeglade for pengene! Rapport kommer! Må bare redigere bildene først og få de opp på hjemmesiden vår. Skal ikke se bort fra at medlemmer fra klubben kommer inn her etterhvert.
Flott tiltak, dette. Det må jeg virkelig si![]()
Slenger også med at jeg syns det vil være veldig, veldig hyggelig om flere fra klubben deres melder seg på som brukere her hos oss - helt topp
Mvh. Tormod.
1997 - GL 1500 SE.

1997 - GL 1500 SE.

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Det må jeg si...!Tormod skrev:Jeg skal reklamere for dere på treffet vårt til helgen! Kan lage en liten poster å henge opp i kiosken :-)AJ skrev:Så bra!Tormod skrev:Turen ble veldig vellykket! Vi ble tatt godt imot, og de ble kjempeglade for pengene! Rapport kommer! Må bare redigere bildene først og få de opp på hjemmesiden vår. Skal ikke se bort fra at medlemmer fra klubben kommer inn her etterhvert.
Flott tiltak, dette. Det må jeg virkelig si![]()

Sånt liker jeg å høre

Jeg har noen laminerte visittkort liggende... Kunne jo sende deg noen

PM adressen til meg så ser jeg hva jeg får til...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Og om du verver noen,sørg for at de oppgir deg som verver,et viktig oppdrag som jo også kan
bidra til vervepremie...
Og AJ,send gjerne ti slike visittkort til meg også..tomt forlemgst !! :[-o<
bidra til vervepremie...

Og AJ,send gjerne ti slike visittkort til meg også..tomt forlemgst !! :[-o<
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Bilder fra overrekkelsen av midlene fra overskuddet vårt kan du se her: http://www.facebook.com/groups/134435693237802/
Mvh. Tormod.
1997 - GL 1500 SE.

1997 - GL 1500 SE.