Har valgt å kjøpe med Bullfigther kjøreutstyr her i Trondheim. Skulle egentlig ha kjøpt noe annet men, pga av at jeg trengte det til kjøreskolen og at ingen andre merker hadde størrelsen min altså 64 i jakk og 64 i bukse Exstra lang. måtte jeg velge dette merket.
Sliter litt med dette utstyr.
Etter kjøring på bane en dag dandet regnet i ca 1 time var jeg kliss bløt i mine juveler.
Dette var ikke akkurat godt. Brukte ca hele veien hjem fra banen med varmesete på fult, for å tørke opp.
Etter ca to timer til med kjøring begynner sømmene i buksa å ryke/løsne. I går var det landeveiskjøring å da tok glidelåsen på lomma i jakka kveld.
Tok turen ned til butikken for å høre hva dette skyldes at utstyret tar kveld så tidlig. Her fiksa de glidelåsen med tang, sa at sømmene som tydelig ikke var som de skulle, kunne jeg komme inn med når den revnet mer.
Jeg skjønner at kansje det er jeg som har valgt et elendig merke her. Men at det skal ta kveld før jeg har fått i lappen på sykkel, trodde jeg ikke.
Har sjekket nettet etter kjøreutstyr med kvalitet i min størrelse, men det er faktisk veldig vanskelig å finne.
Kan noen hjelpe meg med noen tips om nytt utstyr/hva jeg bør gjøre?
Bullfigther = Bullshit ?