unghvalpene maler i veg...

Å, Æ trudde Æ hadde lagt ut for mange bilder av den allerede, men her e ett.ArcticTiger skrev:@Jompa, jeg så ikke noe bilde av sykkern din, er det fordi du har vaklet litt i troen på den i det siste at du ikke vil vise den frem![]()
Æ ser på, og drømme om andre damer også,kz1300 skrev:Hi Jompa, syns jeg har hørt litt sekser forelskelser også. Har det forholdet kjølna og er du tilbake til firern igjen?
Er enig med deg her, bortsett fra motard delen for de er kjempemoro å kjøre selv om utnyttelsesprosent av egenskapene er knapt målbar for min del. Vi gamle som knapt kan telle sylindre og aldri husker modell betegnelser kan vel ha det trivelig uten siste nytt ? Kjøpte nettbrett og i-phone siste måned og det syntes jeg var no dritt så jeg heiv det inn døra til KB som jublet. Jeg vet ikke hvorfor ? Bare no møl syntes jeg !Jompa skrev:Endelig en tråd for oss som ikke kjører plastraketter, og skjønner at en sykkel enten er laget for vei eller terreng, og ikke begge deler.
Det betyr i klartekst at en moderne "motard" er en bastard. Synes også at de som kjører sykler fra grava, mao engelske,
har tatt uforholdsvismessig stor plass på forumet.
Selv kjører jeg 80-tallsykkel.
Fra den tida da alt var på sitt beste, både motorsykler, musikk,og damer. Selv var jeg muligens også på høyden da ?
Regner med nye aksjoner fra "Tigrene" etter dette, men det får jeg tåle.
Takk for det phantom, har blitt noen timer med pussefilla ja.phantom skrev:Kjører nå inn i sesong nr fire med min Drag Star 1100 classic.
2000 mod med 53000 på måleren. En sykkel som nesten bare er laget av metall. jeg tror det bare er kjerringa jeg liker bedre enn den. Yamaha tx 750 som jeg kjørte i mitt forrige mc liv på slutten av 70 tallet dukker ennå opp med gode minner inne i ett gammelt mc hue. Drag Star`n blir hos meg til jeg havner i storpenalet, og kjører på den "store" highway, da med en HD softtail deluxe.![]()
PS. KZ 1300 ser jo ut til å nettopp ha forlatt fabrikken!!