Vi har kjøpt oss campingvogn,og bestillt billett fra Kristiansand til Hirshals i slutten på Juli. Lengre enn det har vi ikke planlagt,men håper å finne en fin campingplass hvor mor og far kan slappe av i solveggen,mens to gutter(12,14) kan klare seg mest mulig selv med forskjellige aktiviteter.
Kjører dit solen skinner,forhåpentligvis i Danmark,men åpen for å prøve Tyskland også. Retur over Øresund og opp Sverige/Oslo.
Noen som har gode forslag til Campingplass(er)?
Camping i Danmark/Sverige/Tyskland
Camping i Danmark/Sverige/Tyskland
ikkebike.norwegianforum.net
Re: Camping i Danmark/Sverige/Tyskland
Hæææ??
Er det ingen som har vært på camping her,eller

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Aldri campa i Danmark, nei...Kawasaki skrev:Hæææ??

Men leid sommerhus der flere ganger. Og det må jeg si har vært bra greier

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Sprint
- Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Sorry ingen erfaring med camping i Danmark,men kan sjekke med en på jobb i natt. 

For livets glade gutter går solen aldri ned.
Sommerhus har jeg også leid en gang,i nærheten av Ebeltoft. Og så har jeg vært innom mange havnebyer i Danmark,en spasertur i danske bygater og en utepils blir aldri feil.
Men feriering ellers der,har jeg aldri gjort. Men vet at det finnes masse plasser,bare interessert i å finne den rette for oss med en gang,sånn at vi ikke tuller bort tid.
Har vi alternativer østover til Sverige og sørover i Tyskland i tillegg,så går det an å velge etter værmeldingen :-)
Men feriering ellers der,har jeg aldri gjort. Men vet at det finnes masse plasser,bare interessert i å finne den rette for oss med en gang,sånn at vi ikke tuller bort tid.
Har vi alternativer østover til Sverige og sørover i Tyskland i tillegg,så går det an å velge etter værmeldingen :-)
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Har feriert på flere campingplasser i Sverige og alltid blitt møtt med høy grad av serviceinnstilling og god standard på fasilitetene.
Regner med at ting kanskje ikke er så annerledes i Danmark.
Regner med at ting kanskje ikke er så annerledes i Danmark.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Kupper tråden til Kawasaki ettersom overskrifta passer.
Nå ser det endelig ut som je og kjærringa har fønni oss en plass i Sverige vi skal parkere
campingvogna på, etter ett og ett halvt års leting etter sesongplass.
Det har blitt noen turer att og fram over grensa både med og uten vogn og noen MC turer også.
Kriteriene hennes har vært en stille og liten campingplass men samtidig sentralt, max to timers kjøring og fint for hunden,
helst ligge i nærheten av ett lite sentrum med butikk. Mine har vært fine MC-veier og restaurant med alle rettigheter
på plassen.
Vi har hatt det mye moro i planleggingsfasen bortsett fra da jeg griskjørte for å rekke totimersgrensa hennes på en
svingetet grusvei innpå finnskogen med volvo`n så hun ble bilsjuk. Da hadde vi noen måneders pause i planene
og hun gikk å pratet om å selge vogna, jeg var helt enig i å selge så da ble ikke det noe.
Fra og med neste år blir vi (antagelig) å finne her, to mil nord for Sunne mye av sommer`n.
http://www.frykensparla.se/index_camping_sv.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nå ser det endelig ut som je og kjærringa har fønni oss en plass i Sverige vi skal parkere
campingvogna på, etter ett og ett halvt års leting etter sesongplass.
Det har blitt noen turer att og fram over grensa både med og uten vogn og noen MC turer også.
Kriteriene hennes har vært en stille og liten campingplass men samtidig sentralt, max to timers kjøring og fint for hunden,
helst ligge i nærheten av ett lite sentrum med butikk. Mine har vært fine MC-veier og restaurant med alle rettigheter
på plassen.

Vi har hatt det mye moro i planleggingsfasen bortsett fra da jeg griskjørte for å rekke totimersgrensa hennes på en
svingetet grusvei innpå finnskogen med volvo`n så hun ble bilsjuk. Da hadde vi noen måneders pause i planene
og hun gikk å pratet om å selge vogna, jeg var helt enig i å selge så da ble ikke det noe.
Fra og med neste år blir vi (antagelig) å finne her, to mil nord for Sunne mye av sommer`n.
http://www.frykensparla.se/index_camping_sv.html" onclick="window.open(this.href);return false;