Ferge Norge - England Hva finnes?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Ferge Norge - England Hva finnes?

Legg inn av Dexter »

Jah, Murphy har tatt fullstendig overhand i mitt liv for tiden. Jeg har fått motorhavari på den nyeste bilen - som skulle selges. (06 Mazda 5). I england er det nesten mulig å få ny motor OG byttejobb til samme pris som en utvidet 6års service i norge. Ny motor i norge kan en bare glemme. Men, ja, altså, bilen går selv - enda, og den må transporteres til Lancaster i englang. Hvordan i allverden er enkleste måte å komme seg til england på? Før gikk det ferge, men nå finner jeg ingen som er operative... Eneste jeg finner er at jeg kan dra til Danmark først, kjøre over til andre siden og så ta båt videre.

Noen som vet?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Fidel
Motorsykkelen din: Guzzier og en KTM 690 Rally Replica

Re: Ferge Norge - England Hva finnes?

Legg inn av Fidel »

Den eneste muligheten du har fra Norge, er fraktebåt fra Brevik til Immingham. Sjekk http://freight.dfdsseaways.com/" onclick="window.open(this.href);return false; for mer info.
HP

http://www.ridenorway.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Uffda! Mazda pleier da å være 'skuddsikre' når det gjelder motorer.
Årna meg girkasse til Almera'en fra England (behøring omtalt i annen tråd her inne... :roll ) og fikk den fraktet over med TNT til en vettug pris.
Kanskje det kunne være et brukbart alternativ? Finnes alltid verksteder her i landet osm bytter motoren kjapt, effektiv og billig...

Brukeravatar
jhn
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str

Legg inn av jhn »

Æ vet det blei starta en "underskriftskampanje" (e-mail) i Scottland for et par år siden for å få i gang en fergeforbindelse igjen mellom Scottland og vestlandet, men hvordan det går vet æ ikke. Får bare håpe det kommer på plass.
Men dette var nok ikke noe hjelp for dæ

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

AJ skrev:Uffda! Mazda pleier da å være 'skuddsikre' når det gjelder motorer.
Årna meg girkasse til Almera'en fra England (behøring omtalt i annen tråd her inne... :roll ) og fikk den fraktet over med TNT til en vettug pris.
Kanskje det kunne være et brukbart alternativ? Finnes alltid verksteder her i landet osm bytter motoren kjapt, effektiv og billig...
Det koster mer for bare skruinga i norge, som det æ får både skruinga OG motoren i england... da er transport tross alt enklere... blir nok ferge til danmark og derifra til England da... hvis det blir tur
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Svar