Endelig 1 som tør å komme ut av skapet !Intruder skrev:fikse : Ditt motto på sida her er jaggu sant,...du har ihvertfall EN supporter !!![]()
Ser at du kaller sykkelen din ZX11, en annen kaller sin ZX1100, æ trudde de på den tiden hette ZZR 1100? Eller fantes det flere utgaver?Kawasaki skrev:Intruder skrev:Er jo ikke alle her som har av de nyeste syklene,iallfall jeg føler meg litt bak mål når
unghvalpene maler i veg...
La bare valpene komme,så skal vi se hvem som havner bak mål![]()
Når ZX'en maler på 6-7-8 tusen RPM,så skulle du ha vørri dær
De heter ZZR1100 alle plasser,tror jeg,unntatt i Junaiten. Der heter de ZX11-Ninja. Min er importert derfra,derfor.jhn skrev:Ser at du kaller sykkelen din ZX11, en annen kaller sin ZX1100, æ trudde de på den tiden hette ZZR 1100? Eller fantes det flere utgaver?
jhn skrev:Du, forresten, det derre profilbildet ditt, det e ganske distraherende.
Et uromoment, det e som å ha ei mygg som svirre rundt ørene, det e liksom hele tida der i øyekroken
Bare hyggeligKawasaki skrev:jhn skrev:Du, forresten, det derre profilbildet ditt, det e ganske distraherende.
Et uromoment, det e som å ha ei mygg som svirre rundt ørene, det e liksom hele tida der i øyekroken
Takk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jompa da! Sykkelen din er jo en vaskekte "UR" plastrakett fra 1983Jompa skrev:Endelig en tråd for oss som ikke kjører plastraketter,
Åhhh! FZX er ikke feil! Ikke mye plast der i gården. Og for et design!Haavar skrev:Jompa da! Sykkelen din er jo en vaskekte "UR" plastrakett fra 1983Jompa skrev:Endelig en tråd for oss som ikke kjører plastraketter,![]()
Selv har jeg en 1988 FZX750 og en 1997 YZF1000R hvor plasten er vekk så det bare er raketten igjen
Det finnes litt forskjell på det elektriske, ellers tror jeg ikke det er mye.AndreasB skrev:Såvidt meg bekjent er ZX11 og ZZR1100 akkurat samme sykkel. ( http://www.zx11.info/zx11/home.htm )
Ninja'n har betegnelse ZX-10R, og er oppfølgeren til ZX-9R.
Jeg er dog usikker på hva som er forskjellen mellom ZX-11 Ninja, og ZX-11/ZZ-R1100.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-11