Gikk nesten uten bannskap, og bare litt plunder!

Og med MRA vario vindskjerm på Madstad brakett, som også er handla inn, begynner det å bli riktig så trivelig!

Neida, jeg har selvfølgelig ikke får tatt bilder etter dette, skulle gjøre det i kveld, men rakk bare å gjøre jobben ferdig før jeg måtte pakke inn sykkelen i "posen" sin...

Den har nemlig ikke takk over hodet for tiden!!!!

Borettslaget har funnet det for godt å sette opp nye boder, og dørene i disse er så fordømt smale! Bare ca 70 cm...

Vår bod er ikke ferdigstilt enda, og jeg har bare gjort et halvhjerta forsøk på å få den inn.(ga opp halvveis)
Men om jeg nå hadde fått den inn, hadde jeg neppe kommet meg ut etterpå, siden boden bare er litt over lengda på sykkelen.
Så hva gjør man da?

Jo jeg leita panisk rundt på nettet etter en løsning, som jeg både hadde plass til, og råd til:
http://dancovershop.dk/product.asp?product=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Kosta ikke mer en 2 lapper, inkl. frakt fra Danmark.

Og dette lille lagerteltet skal teoretisk passe inn på baksiden av boden, så får vi se om det også passer i praksis...

Har fått det, men må vente med å sette det opp til boden er helt ferdig først.
Er strengt tatt ikke heeeelt sikker på om jeg får lov heller.

En annen sak er jo om styret egentlig har rett til å nekte meg...?

Har også satt meg på ventelist på garasje i boretslaget, og når en blir ledig(med litt flaks allerede i år), ordner jo alt seg uansett! :-)