jhn skrev:Kan ikke du samtidig beklage overfor alle Tromsøværinger at du omtale dæ sjøl som nordlenning![]()
(for du e Tromsøværing, eller huske æ feil?
Isåfaill så e dæ tell åss norlænninga hainn ska beklag se

jhn skrev:Kan ikke du samtidig beklage overfor alle Tromsøværinger at du omtale dæ sjøl som nordlenning![]()
(for du e Tromsøværing, eller huske æ feil?
jhn skrev:I følge google så skulle ferien din, jolan, vare i 37 timer
Var nok ikke det, dessverre. Da var jeg langt nedi FlekkefjordSvolp skrev:Deg jeg traff rundt kl 17.30 ved skolen på tasta TheHaughom, kjørte en grønn zzr1400?
Ja i helga på Sjusjøen var det Full Klaff på alle områder IntruderIntruder skrev:Om alt klaffer,hvilket vanligvis ikke skjer,tar jeg en tur imorra i fotspora til dem som kjørte
"Rondanerunden" lørdag i.f.m Sjusjøtreffet..![]()
Men dropper Folldal delen,Brumunddal - Lillamærr turretur er ca 10 mil det også...![]()
og nok en takk til vennlige greie MC-venner sist helg !!![]()
DET skal jeg prøve å huskee,Tigergutt !!ArcticTiger skrev:Ja i helga på Sjusjøen var det Full Klaff på alle områder IntruderIntruder skrev:Om alt klaffer,hvilket vanligvis ikke skjer,tar jeg en tur imorra i fotspora til dem som kjørte
"Rondanerunden" lørdag i.f.m Sjusjøtreffet..![]()
Men dropper Folldal delen,Brumunddal - Lillamærr turretur er ca 10 mil det også...![]()
og nok en takk til vennlige greie MC-venner sist helg !!![]()
, bedre kunne det ikke bli
![]()
Ha en god tur i mårra, og stikk gjerne innom Motorspeed på Lillehammer og si Tusen Takkfor hjælpa og super servaise på Søndagen fra en dekklausing fra Nord
Er et tilbakevendende problem at det kan bli litt kaldt og gjennomtrekk i navlepartiet,ja...Svein2 skrev:Nå har jeg funnet att varmeunderbukseogtrøyetrikoten min, trang rundt magan og litt kort med 3cm bar hud under navel`n,
men den varmer og det trengs. 3 gr. litt vind og duskkregn. Men det er spådd mye bedre litt utpå dagen.
Vi i Old Bikers skal kjøre til Kongsvinger, 11 bruer over Glomma på vei nedover, en tur opp på festningen
og elgkarbonader på Taverna`n i Kongsvinger.