Bikeridr skrev:
Vi andre mer eller mindre fornuftige førere (som vi nok alle har et og annet svin på skogen) får heller prøve å fortsette med å opptre "aktsomt og varsomt" i trafikken
Helt enig, må jo bare innrømme at jeg har brutt veitrafikkloven om fartsgrenser mer en 1 gang, siden jeg fikk lappen.
Blir litt sånn som Globe snakker om i en annen tråd her, om "flyt" etter en forbikjøring. Men jeg må liksom ikke passere bilen i 200km/t.
Hvis jeg skulle ha lyst til å teste syklen over farstgrensen så kunne det aldri falle meg inn å teste det i tettbebygget strøk, eller på en vei med mye trafikk.
Etter en titt på video'n, så snakker vi jo om "idiot kjøring" men har vel noe med alder å gjøre også. tipper han som kjører på video'n ikke har passert 30 år. Ikke at denne påstanden er en fasit.
Vi har vel alle en liten ungdomdjevel i oss selv om vi passerer 30. Men for min del så kommer den ikke så ofte frem lengre. Hjernen har begynnt å tenkte konsekvenser både på godt og ondt
For min egen del så bruker jeg opp en del av adrelin reservene mine utenfor vei, med en Honda CRF 450R.
Må jaggu si at det flytter seg det også i skogen