GlobesLogg: takk for sist....u all :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Første fredag i advent :) (video)

Legg inn av Globe »

:lol

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Mimrer fra sesongen 2012 :)

Legg inn av Globe »

Selv om jeg hadde en periode i våres hvor jeg ikke var alt for "medelsom" her inne, så ble da noen turer dokumentert.
I og med min nye status som "GonnaBeBiker"...så er det dette jeg har å mimre over....i ventetida.

Her er en tur, fra i våres, med NAF-MC Trondheim. Turen gikk til Råkvåg.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=OBRfqEfF ... ture=share[/video]

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Re: GlobesLogg NÅ: Mimrer... fra sesongen 2012 :) (video)

Legg inn av ArcticTiger »

Har du fått noe respons på salg av sykkern a Globe :-k

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Mimrer fra sesongen 2012 :)

Legg inn av AJ »

Globe skrev:Selv om jeg hadde en periode i våres hvor jeg ikke var alt for "medelsom" her inne, så ble da noen turer dokumentert.
I og med min nye status som "GonnaBeBiker"...så er det dette jeg har å mimre over....i ventetida.

Her er en tur, fra i våres, med NAF-MC Trondheim. Turen gikk til Råkvåg.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=OBRfqEfF ... ture=share[/video]
"Oh yeah!" "Beautiful" slowmotion scena fra kl. 06:00 omtrent er rett og slett ubetalelig i en ellers meget bra video - som vanlig fra Globe Productions :=D> :notworthy: :thumleft
Globe video NAF.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
RuneMC
Motorsykkelen din: '08 DL650A

Re: GlobesLogg NÅ: Førerkort LOST, target er satt 2013! (vid

Legg inn av RuneMC »

ojda skrev:Jaggu lå det ikke en innbetalingsgiro med tre prikker og lite å gå på til månteskort på bussen å ventet på meg på E6'n i dag. Sivile BMW'er er no dritt.
De har nok oss MC'er spesielt i sikte grunnet Vegvesenets rapport, som har blitt vinklet ganske feil fordi det ikke er tatt med hvor stor del av ulykkene som er på stjålet MC f.eks. ](*,)
http://www.tv2.no/underholdning/broom/u ... 17943.html
...og E-veier er farligere enn E-nummer i maten...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
ojda
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.

Re: GlobesLogg NÅ: Førerkort LOST, target er satt 2013! (vid

Legg inn av ojda »

RuneMC skrev:
ojda skrev:Jaggu lå det ikke en innbetalingsgiro med tre prikker og lite å gå på til månteskort på bussen å ventet på meg på E6'n i dag. Sivile BMW'er er no dritt.
De har nok oss MC'er spesielt i sikte grunnet Vegvesenets rapport, som har blitt vinklet ganske feil fordi det ikke er tatt med hvor stor del av ulykkene som er på stjålet MC f.eks. ](*,)
http://www.tv2.no/underholdning/broom/u ... 17943.html
...og E-veier er farligere enn E-nummer i maten...
Hva er det du sier Rune :-k Jeg har da betalt Mc`n min (ikke stjålet), kontant tilogmed :thumleft
Men nå skal jeg begynne å kjøre som om den er betalt også :[-X m Helt sant :[-o<
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km

Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

ArcticTiger skrev:Har du fått noe respons på salg av sykkern a Globe :-k
Mange "views", noen lagringer, 2 SMS'er (en SPAM og en "Hva skal du ha for den? Tom"). Svarte ikke på den første, den andre fikk svaret:"Står i annonsen! Vh. Leif"

Hva gjelder SPAMMERE via annonser på Finn.no, ja så ser det slik ut. Det er vel noen som svarer dem siden de finner det hensiktsmessig å sende slike, men "tystnad" i fra meg på denne:

Bilde

TBI81
Motorsykkelen din: Ja

Legg inn av TBI81 »

Kom en 'is the bike still for sale?' fra en utenlands mail på kawaen her i gården også etter å ha ligget ute nesten en hel dag. Ble ikke svar der heller gitt :roll

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

"Markedet" har gitt meg et bud her: 170.000,-. Klart det er markedet som bestemmer prisen, men heldigvis jeg som bestemmer om jeg selger.

Salget ble nok initiert på en "mørk dag", det vil si den dagen jeg ble "tatt". Så salg, ligger laaangt inne nå...etterhvert som dagene går og går og går :)

Men, det er utrolig hvordan huet kverner når man først har begynt å tenke salg...da er det fort i kjøpsmodus igjen :)

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Du veit jo hva du har, ingen grunn til å gin bort hvis du likte den, og 3 måneder går egentlig utrolig fort.
Og sykkern taper seg (slites) jo ikke så mye når den står i garrasjen heller, så den er jo like god når du skal starte pån igjen der du slapp.

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

Du er vel ute og blåser ut den gamle lufta innimellom så den ikke ruster på gammel luft :mk

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Nope...urørt av meg siden forrige søndag kveld.

Blir vel en grundig vask og polering av den i dag eller i morra, så legges "lendeklede" over den....så skal den få stå i fred :-)

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Nok en tur, tatt for ca. en mnd siden. Dette var vårturen (helgatur) sammen med NAF-MC Trondheim. Jeg var dessverre ikke med på hele turen, men kjørte de i møte da de var på vei hjem.

Vi er såpass heldige at vi har mange aktive kvinnelige bikers og påsittere i klubben vår. På denne utflukten utgjorde de godt og vel halvparten av deltagerne.

Også i denne videoen har jeg falt for å benytte litt slowmotion kombinert med Yello "Oooohhh Yeeaahhhhh" :-)
Mange kjente sykler, og for noen av dere, kjente personer fra mcsiden.no som er med.

En god venn av meg sier at det ikke blir skikkelig tur før en har tatt ferje, og det er det også her :-)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=_Jp2fIu9u9g[/video]

Brukeravatar
Globe
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Z1000SX er "off the market" !!

Legg inn av Globe »

Nei, nå får det værra nok "selfpity" her !! :O

Jeg gidder da virkelig ikke å selge sykkelen. Tida går vannvittig tregt, men den går da.... :-k

Det kom inn et bud her som begynte å nærme seg faretruende det jeg forlangte!! :oh :O :O

Annonsen på Finn.no er sletta, det blir vask og puss av Kawa i kveld. Settes pent innerst i garasjen og tas frem igjen i slutten av september.

Salget ble vel egentlig initiert i "The Dark Ages"; i forrige uke. Nå er det snart ferie her..og VIPS (ja, ja VIPS er vel å ta i, men)..så er jeg der igjen. Mulighetene er store for at vi får en høst som absolutt er kjørbar, og da har jeg IKKE tenkt å panikkjøpe en MC...for å få med meg siste del av sesongen 2012!

Bilde
(Bildet, tatt av en kompis av meg, mai 2012)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Z1000SX er "off the market" -close call !

Legg inn av AJ »

Globe skrev:Nei, nå får det værra nok "selfpity" her !! :O

Jeg gidder da virkelig ikke å selge sykkelen. Tida går vannvittig tregt, men den går da.... :-k
:thumleft
Sånn skal det låte *LIKER* :thumleft
Elendig sommer så lang for mange...
Det kan fort betyr en flott høst - med 'good-to-go!-Globe back in the saddle again :prf

Svar