Jeg vet ikke jeg heller, men jeg kan leke bedreviterIcetruck skrev:Jeg vet ikke hva som skjedde, og kan ikke utale meg om det![]()
Det skjedde før turen egentlig hadde begynt, før vi hadde samlet oss

Jeg vet ikke jeg heller, men jeg kan leke bedreviterIcetruck skrev:Jeg vet ikke hva som skjedde, og kan ikke utale meg om det![]()
Det skjedde før turen egentlig hadde begynt, før vi hadde samlet oss
MCsidister, gizzimaaaan, MCsidisterguzziman skrev:ser jammen ut til at det blir grava på meg i dag også... kanskje flere mcdister som skal dit
AJ skrev:MCsidister, gizzimaaaan, MCsidisterguzziman skrev:ser jammen ut til at det blir grava på meg i dag også... kanskje flere mcdister som skal dit![]()
![]()
![]()
![]()
Kanskje...
Kan faktisk gjøre meg et lite ærend i Oslo i dag og stikke innom 'Grava en tur samtidig.
Vi får se...
Men... kom til å tenke på en ting: kanskje de har stengt? Holder ikke åpent i fellesferien, mener jeg å huske...![]()
(MCsiden.no medlem = MCsidist)
Kanskje det ja.. hmmmguzziman skrev:AJ skrev:MCsidister, gizzimaaaan, MCsidisterguzziman skrev:ser jammen ut til at det blir grava på meg i dag også... kanskje flere mcdister som skal dit![]()
![]()
![]()
![]()
Kanskje...
Kan faktisk gjøre meg et lite ærend i Oslo i dag og stikke innom 'Grava en tur samtidig.
Vi får se...
Men... kom til å tenke på en ting: kanskje de har stengt? Holder ikke åpent i fellesferien, mener jeg å huske...![]()
(MCsiden.no medlem = MCsidist)