TheHaughom skrev:Merk også at kontrollspørsmål og daglig kontroll kun er en medvirkende faktor for å stryke, man kan ikke stryke ene og alene på kontrollspørsmål/utførelse av daglig kontroll.
Men å gi sensor et positivt førsteinntrykk er jo ikke feil
Lykke til, det går nok bedre enn du frykter!
On another que: Meget spennende blogg,
fikse. Er innom støtt og stadig, både for å lese eldre og nye innlegg! Utrolig mye nyttig informasjon (i alle fall for meg med en Duke i gårdsrommet).

Positivt inntrykk er absolutt ikke feil! Hadde selv en "interessant" oppkjøring med styrtregn, krapp sving og massevis av dieselsøl. Sammen med en sensor i 120KG+-klassen var det en uforglemmelig opplevelse å nærmest sladde seg gjennom svingen med sensor bakpå :-)å Men lappen fikk jeg
Så kjekt at skribleriet mitt kommer til nytte,
TheHaughom 
Setter selvsagt stor pris på å høre slikt :-)
Nå er det smått med oppdatering av akkurat denne bloggen fra min side, i og med at miniGreven ikke er på tunet lengre.
Ny sykkel = ny blogg.
Savner jo Duke-en litt da. Det må jeg si. Skarpe veiegenskaper, morsomt leketøy. Og så så den tøff ut.
Vil tro at den du har, bygget i Østerrike og med "en anelse" mer futt i maskineriet, så får du maks morro og minimalt med bekymringer
