Skal finne et par bilder jeg har liggende av den...uten bokser....et øyeblikk.... :)
Her er et, med kun topboks. Den tas også av med en knapp, på samme måte som sideboksene.

Hmm, så omtrent like lite minimalistisk ut som Givi settet på FZ'en min, men det må vel bli slik for at det skal tåle noe vekt.Globe skrev:Det er hurtigkoblinger ja :-)
Skal finne et par bilder jeg har liggende av den...uten bokser....et øyeblikk.... :)
Her er et, med kun topboks. Den tas også av med en knapp, på samme måte som sideboksene.
Har kjerringa sagt spygrønn og Harry er vel avgjørelsen allerede tatt.KydeX skrev:er det hurtigkoblinger på sidevesker og toppboks på z1000sx slik at man kan ta dem av? I tilfelle, hvordan ser sykkelen ut med bare brakettene på?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Har bare spydd " grønt " , en gang jeg , og da hadde jeg spist " røykt ål " , i Polen på slutten av 70-tallet !! .Jompa skrev:Har kjerringa sagt spygrønn og Harry er vel avgjørelsen allerede tatt.KydeX skrev:er det hurtigkoblinger på sidevesker og toppboks på z1000sx slik at man kan ta dem av? I tilfelle, hvordan ser sykkelen ut med bare brakettene på?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Mot en dåre må selv ti vise gi tapt, sånn e det bare.