Etter å ha levert min håpefulle i barnehagen på Grünerløkka i morges, kjørte jeg hjem så fort jeg kunne, fikk på meg kjøreklær og kom meg ut. Jeg skulle til Vestfold og klippe plenen for svigers (plenen MIN..)

Det var ihvertfall det jeg sa til kjerringa. En herlig dag. Sol og varmt. Tok E18 et stykke ned i Vestfold. Kjørte noen omveier før jeg alt for fort kom frem til plenen. Løp over plenen så fort jeg kunne. Veltet i meg en kopp kaffe og kom meg videre. Sandefjord og Speed MC. Første gang jeg er her. En flott butikk, og torget utenfor butikken ser ut til å være et fint møtested for likesinnede. Har knapt fått skrudd av tenninga før en hyggelig mann tar kontakt og lurer på om jeg trenger hjelp. Fikk en fin omvisning i butikken. Jeg spurte og fikk svar. Jeg fikk til og med en hurtigtakst på min egen sykkel, og hva jeg kunne vente meg i innbytte. En pris som gjør at jeg har hatt gratis MC i 4 år. Er ikke dårlig det..
Fikk tilbud om en prøvetur på noen av de jeg så på, men feiga ut. De skinnende blanke, nye fine syklene var så alt for fine at jeg instinktivt sa nei takk..

selv om den egentlige grunnen var at jeg var i Sandefjord. Kl var 1430, og det var bare 2 timer til barnehagen stengte, og jeg måtte sette hjulene i retning Oslo.. Jeg rakk barnehagen så vidt det var... :-)å
Har enda ikke bestemt meg 100%, men jeg tror det nærmer seg kjøp. Må bare vente på takst av ny bolig, kostnadsoverslag på alt som skal gjøres med nytt hus osv.. Skitt au, i løpet av 14 dager må det vel ha ordnet seg..