Fin sykkel men syns han har en artig vridnig på høyrearmen,ojda skrev:Nei se der duDenne sykkelen kledde du
![]()
Lurer på hva Japsene hadde sagt om den
det var vel etter han bynte å kjøre denne at problemene kom.

Fin sykkel men syns han har en artig vridnig på høyrearmen,ojda skrev:Nei se der duDenne sykkelen kledde du
![]()
Lurer på hva Japsene hadde sagt om den
Vi får håpe alle kommer, friske og raske.ojda skrev:Ikke mobbe A.J.Han har vondt, å da skal ikke DU legge sten til byrden
![]()
Vi satser på.at den hånda hans fikser tur-retur Karlstad, eller så får Bakpå sitte forran, mens A.J. sitter bak og gremmes
Har vært ute på en liten Tiger-tur i dag og da funka armen greit. Men kjenner at jeg har vondt fortsatt. Grunnen til Tiger-turen var for å hente resept til en ny tablett-kur. Hjalp sist så da regner jeg med at disse nye tablettene hjelper denne gangen også. I tillegg kjører vi på med strøm fra dette flotte apparaturet vi harArcticTiger skrev:Åssn går det med Tennis-Albuen i dag a AJ, er det noe bedring, sånn at du er klar for lange Tiger-Turer til helga og neste uke
God tur til deg og fruenAJ skrev:Da er vi reiseklare og stikker avgårde om kort tid.
Møter Dexter og farer videre nordover og ender opp i Lofoten, om alt går som planlagt.
Vi sees!
NITRON demperen som jeg fikk ettermontert som erstatning for den originale KYB demperen gjorde helt klart jobben, ja!Busa Trond skrev:
Her har jeg vist noe å lære. Men det krever nok en god bakdemper vil jeg tro. Godt at Tigeren gjorde jobben, og fruen er fornøyd
Kom tørre til helskinnet (hm...Jompa skrev: Så ikke at du nevnte noe om kjøredressene deres i det du skrev fra turen, kom dere "tørrskinnet" gjennom regnværet ?
Tok bilde av denne tyskregisterte BMW'en på ferga Skarberget - Bognes. Han kjørte alene og hadde med seg rimelig mye, synes jeg...Jompa skrev:Det er sjelden jeg bli imponert over folk som tar med seg "halve huset" på tur, men denne gangen må jeg bare bøye meg i støvet.
At det går an å få med seg så mye uten at lasten tyter ut både på sidene, bak og i høyden er ikke værst.
Oslo Sportslager tar 3.599.- for det.AJ skrev: Har ikke funnet noen som selger dette billigere enn 5990,-.
Jeg kjøpte vårt Etesian 4 fra England og betalte ca. 2870,- inkl. porto og norsk moms. Det er billig for dette kvalitetsteltet!
Snakka med noen tyskere i løpet av NN-turen i juni, og der var noen som virkelig var på tur av dem (alle på BMW selvsagt). Blant annet en som hadde forhandlet seg til nesten to måneder fri fra jobb og HSB og hadde tråla Finland, nordlige deler av Sverige og tydeligvis funnet alt av grusveger i Finnmark og tråkla seg videre sørover Norge på kryss og tvers. Sugen på alt av tips som man kunne utveksle over en kaffe i vegkanten. Og med merkelig lite bagasje, kofferter og tankveske.
Endelig en forhandler her i landet som fører en edruelig prispolitikkjoo skrev:Oslo Sportslager tar 3.599.- for det.AJ skrev: Har ikke funnet noen som selger dette billigere enn 5990,-.
Jeg kjøpte vårt Etesian 4 fra England og betalte ca. 2870,- inkl. porto og norsk moms. Det er billig for dette kvalitetsteltet!
Campingbord bestiltdag-zzr skrev:Ja- må også gratulere med utmerket pakking og bilder fra norgestreffet. Blir ikke overrasket om campingbordet og en kulegrill blir med på neste tur