Velkommen til Trønderhælvettet.

Jo, jo...Jalmar skrev:Kan da like godt gi han en ekte velkomst når han først er her.![]()
Velkommen til Trønderhælvettet.
Jeg??? Nei.....Jalmar skrev:Jeg tror ganske sikkert jeg vet det. Men for å ikke ødelegge stemningen helt, skal jeg svare i stikkordsform.![]()
Kjørte ikke du gjennom Skaret selv om veien var stengt???
Turen var planlagt om Skaret, så da kan man jo ikke la seg stoppe av slike bagateller, kan man vel?Jalmar skrev:Hmmm... Da tar jeg vel feil.![]()
Han jeg trodde du var hadde vært på tur, kom til Skaret og så sto det skilt om at det var stengt. Men etter en telefon så var det greit kjøre der allikevel. Kjørte sammen med ei på Kawa 250 Ninja på den turen. Fikk tilogmed kjeks hos ei Drammenserinne etterpå.
![]()
Nuvel. Jeg har tatt feil før også jeg.
Ikke værst at du innrømmer det selv! :) Jeg elsker å ha feil, når jeg har rett....Jalmar skrev:Ja, der kan du se. Jeg hadde rett så da tok jeg feil. Det har jeg gjort en gang før også. Altså tatt feil når jeg tror jeg har tatt feil.
Jeg tviler ikke! Det var nok noe av grunnen til at jeg bare måtte registrere meg her også!Jalmar skrev:Men dette kan jo bli riktig så moro.Hyggelig at du er med her.
Her har vi det fint kan du tro.
Strikking er jeg veldig dårlig på, da fingrene ikke er lagd for slike små pinner.Jalmar skrev:Strikking og håndarbeid diskuterer vi i bloggen til Waffelbaronen og litt i tatoveringstråden.
I kjøp & salg diskuterer vi en heidundrande fest som AJ skal holde sammen med sin oldemor. Der blir det borddansing og innendørs tyrefekting bl.a.
AJ skrev: Jo, jo...
han setter helt sikkert pris på all velkomsten, men kan hende han blir en smule overveldet over alle innleggene i bloggen sin som handler om andre ting enn kanskje han hadde tenkt... :-s
Hei sjøl da vel!mekkern skrev:Hei på deg!
på lyddemper fronten var nok den minste finest men er det 2 av de demperne også?
bør ha mest mulig volum i demperne så 2 er en fordel pga støy/effekt..
Defektanlegg gir jo mere lyd enn fart men morro er del lell..min bråker MINST bedre enn den går..
Nå er jeg ikke fra trondheim da.Pollti skrev:Nå skjønner jeg ingenting AJ. Her har Trønderhælvette dradd sydover medbringende skinnvest,bart og hvite tennissokker så det tåler han sikkert. Når han blir litt varmere i trøya skal vi også fortelle ham om hvordan frimerke produksjon foregår i Trondheim. I folkeopplysningens navn selvdagtSiden han er utflytter kan han jo ha gått glipp av denne viktige kunnskapen om hjemstedet sitt. Og siden det aldri er blitt sagt så kan jeg gjenta det nå men villblogging i Trønderhælvette Bloggen, det må bare gjøres siden det ikke er noen andre tråder vi kan herpesere til det ugjenkjennelige akkurat nå . Sånn er det bare. Egentlig er det både trist men leit,
![]()