Kawasaki skrev: Har ikke noe fornuftig å komme med ....

Kawasaki skrev: Har ikke noe fornuftig å komme med ....
Jeg har kjøpt BMW sin dress fra MC-Oslo og er veldig godt fornøyd. Selv på de dagene himmele åpnet seg i østlandsområdet, og den ene nedbørsrekorden etter den andre stod for fall, holdt jeg meg like tørr (synd jeg ikke kan si det samme om støvlene mine... )Ter skrev:
Var også å prøvde en regndressfra type fra Jofama som jeg likte, den hadde både for og farge på skuldrene, men det var ikke så mye å sammenligne med så det kan være fint om noen kan si hvilken type regntøy dere foretrekker?
Mener å huske at min er XL. Jeg er en lang og tynn kar på 194.Ter skrev:åh den så fin ut. liker at den er knall gul.. :-)
Siden ingen har den her i nærområdet må den nok bestilles fra nett.
Hvordan er den i størrelser??
Hmm...ulempe med BMW-dress og Suzuki...SuperMorten skrev:Mener å huske at min er XL. Jeg er en lang og tynn kar på 194.Ter skrev:åh den så fin ut. liker at den er knall gul.. :-)
Siden ingen har den her i nærområdet må den nok bestilles fra nett.
Hvordan er den i størrelser??
Dressen er romslig, og lang i bena, beregnet på at du skal sitte på en MC. Men det er borrelås på både armer og ben, så da er det uansett bedre med noe som er litt for stort enn for lite.. Eneste ulempen jeg har sett så langt, er at det står BMW på ryggen, og det blir litt feil når jeg kjører Suzuki :)
Jeg kjører R1200GS, og da jeg kjøpte den stod det lavt sete på den. Jeg med mine små 177cm havna rett og slett for lavt på den så jeg kjøpte standardsetet til den. Med det lave setet hadde jeg begge hæla i bakkenTer skrev:Skulle jo egentlig gjerne hatt meg en BMW, men de fleste er ganske høye så dermed kommer jeg til kort med mine korte ben. Har enda ikke sett en hvor jeg når godt ned i bakken på...
"Spidi Rain Flux" var testvinnaren i Bike. Eg er ute etter noko slikt, so den virkar å være eit bra alternativ, men er framleis på planleggingsstadiet :-)RuneMC skrev:Bike nr 7 hadde en test av regndresser - hvis du finner det i kiosken ennå (nr8 er nettopp kommet i salg). Tror det var en tynn/kompakt gul en som vant men husker ikke merket (bladet ble lagt igjen på hotellet ved retur fra sydenferie).