grillspydene borti Karlstad ble jo perfekte på 3 av 4 sider, noe særlig mer går det ikke ann å håpe på.

Mulig at jeg hadde dugg på brillene, og at jeg er veldig kritisk til andres grilling. Syntes tydelig at det kun var "pinnen" på grillspydet som ikke var svartsvidd.Svein2 skrev: grillspydene borti Karlstad ble jo perfekte på 3 av 4 sider, noe særlig mer går det ikke ann å håpe på.
Du må skrive deg inn på lista på første sida dag-zzr så itte Intruder`n blir forvirret da`n står oppdag-zzr skrev:Da har jeg meldt min tilstedeværelse på dette eksklusive treffet. Satser på at det blir grilling :[-o< , så jeg kan få brukt opp grillkrydderet jeg kjøpte i Karlstad. Hadde vært spennende å se resultatet av grilling av grillspyd med Svein2. Om det blir oppholdsvær, og i tynnere luft enn i Karlstad
Rondane er absolutt et bra skue,er ikke umulig jeg forteller at jeg i hine hårde dager har stått på de to høyeste toppene,Rondslottet og Storronden !!Svein2 skrev:Friisveien, Ringebu og Rondane er vel det ypperste vi kan tilby våre langveisfarende
gjester i dette distriktet på en lørdagstur, Intruder?
Dessuten smaker ølen bedre etter en lang tur.![]()
Vi får ta en prøvetur.
Du har jo meldt deg på på PreHøstTuren. Håper det var meningen, og ikke en feiltagelse, for den blir helt super.dag-zzr skrev:Trudde jeg hadde gjort det?? Mulig at jeg har meldt meg på noe annet
Får bare håpe på at det er noe jeg får lov til av kjærringa
![]()