Bedre vær på søndag, derimot...
Kanskje vurdere å utsette turen en dag, fra lørran til søndan?
Hadde vært hyggelig, det! Tror de fleste som har møtt andre fra MCsiden.no, har opplevd å blitt godt tatt i mot.Icetruck skrev:Hadde det vært fint vær er det mulig jeg hadde slengt meg på, selv om jeg ikke kjenner noen herifra fra før
AJ skrev:Ser ikke akkurat veldig lovende ut, nei...![]()
Bedre vær på søndag, derimot...
Kanskje vurdere å utsette turen en dag, fra lørran til søndan?
ojda skrev:Vanskelig å vite med YrMen nedbørsmengden ser økende ut på Lørdagen så
![]()
Jeg er ihvetrtfall klar for å forskyve til Søndag![]()
Tok du kontakt med gal Gud da du bestilte vær A.J.
Se slett ikke spesielt lovende ut, nei...Svein2 skrev:Det kunne vært moro å sett nye fjes og dere fra Karlstadturen igjen, men jeg tror kanskje jeg blir hjemme:
http://www.yr.no/nyheter/1.8258218" onclick="window.open(this.href);return false;
Mulig jeg tar turen. Må se litt nærmere :-)kz1300 skrev:Sitter på Heathrow, på vei hjem fra ferie. Regner med at jeg blir med turen selv om den er flytter til søndag.
Er det noen andre fra Buskerud - Telemark som har tenkt seg på søndgstur. Dagzzr, Dexter, Busatrond, 2000Touring. Isåfall skal vi møtes et sted for å kjøre felles til Fetsund Lenser?
Et stykke utpå ettermiddagen? Rett før (for deg...Steinkastar skrev:Ser an været, men har bestilt kinobilletter til søndag kl 17:00, men en liten strekning klarer jeg :)
AJ tror jeg hlset på deg i går, kjørte R4 mot jevnaker/hønefoss. Hilste på deg rett før avkjørselen til Grua (for meg), du lå bak en 4-5 biler ?
AJ skrev:Et stykke utpå ettermiddagen? Rett før (for deg...Steinkastar skrev:Ser an været, men har bestilt kinobilletter til søndag kl 17:00, men en liten strekning klarer jeg :)
AJ tror jeg hlset på deg i går, kjørte R4 mot jevnaker/hønefoss. Hilste på deg rett før avkjørselen til Grua (for meg), du lå bak en 4-5 biler ?) første tunnellen? I så fall stemmer det godt :-) !
Var på vei til Blaker for å kikke på en bruktbil til sønnen, som kjørte bilen foran sammen med kona.