5600 km, skal ta 6000 service etter Karlstadturen. Gør go sykkel.Globe skrev:..og hvor mange kilometer har årets nyanskaffelse rullet nå da?

5600 km, skal ta 6000 service etter Karlstadturen. Gør go sykkel.Globe skrev:..og hvor mange kilometer har årets nyanskaffelse rullet nå da?
Ikkeno grusvei i hele tatt, fin asfalt med noen få høl ned mot Atna.Intruder skrev:Var det mye grusvei....?
Er deler av denne ruta inkludert i lørdagsturen fra Sjusjøentreffet ?
Svein2 skrev:Ikkeno grusvei i hele tatt, fin asfalt med noen få høl ned mot Atna.Intruder skrev:Var det mye grusvei....?
Er deler av denne ruta inkludert i lørdagsturen fra Sjusjøentreffet ?
Det strekket var med på siste forslaget mitt og jeg fikk mer lyst på den fjellovergangen.
Det stemmer, da var jeg på vei til Karlstad. Kjører vanligvis over til vestsia da jeg skal i den retningen.biker7 skrev:Fin tur det derre ja. :-) Har kjørt den selv. Trur forresten muligens jeg så deg på fredag på Braskreidfoss. Du fylte bensin på Hondan der ca kl 12, før du reiste videre, over Glomma muligens.. Var det deg..??
Akkurat ja :-) Regnet med det var deg ja. Jeg satt i arbeidsbilen min og spiste lunch da jeg så deg, serru.Svein2 skrev:Det stemmer, da var jeg på vei til Karlstad. Kjører vanligvis over til vestsia da jeg skal i den retningen.biker7 skrev:Fin tur det derre ja. :-) Har kjørt den selv. Trur forresten muligens jeg så deg på fredag på Braskreidfoss. Du fylte bensin på Hondan der ca kl 12, før du reiste videre, over Glomma muligens.. Var det deg..??
Hyggelig hvis du kommer en tur å blir med å kjører, gjerne overnatte også.Busa Trond skrev:Det var jammen noen fine steder du vist frem her. Ser jo herlig ut over Friisveien der. Skal se litt på kartet, er jo ikke så langt unna.
Takk for sist, moro å treffe deg og kona i Karlstad. Håper jeg får til en tur opp på treffet du og Intruder organiserer, om bare en dagstur kansje.
Hils fruen å takk for kaffe, skjelden jeg ler så mye av komentarene til ei dame, men hu hadde humor ja
I Heradsbygda er det sjelden stille, ihvertfall ikke lenge om gonga. Her er det bare bra med både to og firbente,Intruder skrev:Det er blitt helt stille fra Heradsbygda,er vel ikke noe galt hverken med to eller firbeinte..?
"stille lenge" skrives ut fra erfaringene med eget tullpreik og oppholdet mellom ?"