Mopeden min går i ca 70 på sletta. Har hørt at hvis jeg blir stoppa,så får jeg bot og blir avskiltet. Er det noen som vet om noen billige turtallsperrer med fjernkontroll? Da kan jeg jo til en viss grad jukse meg unna.. Bare et trykk på knapped i lomma, og vips 45 km/t..
Eller er det ikke så enkelt?
Jeg har en 2004 modell Hongyi Sprint SE 50ccm
Turtallssperre
-
- Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Turtallssperre
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..
-
Hehe.. Kunne jo vært artig det... Men det blir kanskje litt mistenkelig? Kommer der og mopeden går. Jeg går av,de setter seg på og mopeden stopper.. Ikke mulig å starte. De bøåser i det, jeg setter meg på og starter, kjører videre. Bra forslag Indian, men jeg tror nok det vil vekke mistanke..
:

Pøh, det funker kjempebra!Rockeren skrev:Hehe.. Kunne jo vært artig det... Men det blir kanskje litt mistenkelig? Kommer der og mopeden går. Jeg går av,de setter seg på og mopeden stopper.. Ikke mulig å starte. De bøåser i det, jeg setter meg på og starter, kjører videre. Bra forslag Indian, men jeg tror nok det vil vekke mistanke..![]()
:
Jeg har gjort det selv, bare skjul bryteren godt. Disse politimenneskene har ikke peiling allikvel. Når det viser seg at det ikke går å få startet den, får du nok bare trille den hjem vettu

Tro meg: det funker!
-
Hmm... tja, kanskje det kan funke.. Men hvor i huleste skal jeg plassere den på en scooter? Det må jo liksom ikke synes at jeg slår på/av en bryter... Og de må jo ikke kunne finne den og slå den på... Hmm.. tenke,tenke..
Noen gode forslag
: Usynlig,men likevel være diskrè slik at det ikke synes at jeg slår av/på en bryter....
Noen gode forslag

-
Ja,det er mange muligheter,men hvor skal jeg gjør av det på en scooter? De kan jo ikke se at jeg gjør noe for å stoppe mopeden...
: : Jeg kan jo muligens sette en bryter på "gulvet" der jeg har bena.
Opp i framkant,liksom. Der kan den jo gjøres usynlig.
Nei, det tror jeg blir veldig komplisert. Det enkleste er nok en sperre med fjernkontroll. Usynlig,og ikke mulig å se/finne ut av.
Det er nok billigere enn å betale 3 timer på verksted for å sette opp en av/på bryter..

Opp i framkant,liksom. Der kan den jo gjøres usynlig.
Nei, det tror jeg blir veldig komplisert. Det enkleste er nok en sperre med fjernkontroll. Usynlig,og ikke mulig å se/finne ut av.
Det er nok billigere enn å betale 3 timer på verksted for å sette opp en av/på bryter..