
På forhånd takk
Det er det som er "kostnaden" for å værra Værst vet duZZR-Erling skrev:Har lest i test i Motorrad at R-versjonen er ubehagelig og unødig hard for landevei. Les: inn i hælvette stiv og stumpat.
Nei, rangen er ikke i "ut i landeveisområdet", fjærene er for stive..men bytter man fjærer i gaffel og demper, vil det bli OPTIMALT! Øhlins er bra.ArcticTiger skrev:Det er det som er "kostnaden" for å værra Værst vet duZZR-Erling skrev:Har lest i test i Motorrad at R-versjonen er ubehagelig og unødig hard for landevei. Les: inn i hælvette stiv og stumpat.![]()
Men Øhlins er jo fullt justerbar både på demping og fjæring, etter førervekt og kjørestil, så det spørs vel litt åssen du settern opp.
Skal gjøre det etter helgen. Trenger noen mil til på den :)dickhunt skrev:Nice, gratulerer!
Kunne du etter noen flere mil, gi oss en liten oppsummering mellom zx6r og Daytonaen?
Hæ, har æ sagt det ? Ja,ja æ har kanskje det da.ArcticTiger skrev:I følge Jompa lager Triumph "jappsesykkler" nå, så da er det vel ingenting å lure på
Men, det er en utgave (nyere, dyrere) av denne med Øhlins gaffel og -demper, samt Brembo bremsekomponenter, kanskje gå for den......
http://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_Daytona_675" onclick="window.open(this.href);return false;