Om alt går som planlagt hentes sykker'n på tirsdag og deretter to dager med mye forhåpentligvis gøyal kjøring med denne salgssuksessen fra den østerrikske MC-produsenten

Om jeg gleder meg? Neeei...

Tror jeg også...ArcticTiger skrev:Kjedelige greier :-#
TheHaughom skrev:Vil tro det blir et feilsteg om du ikke planlegger å kjøpe sykkelen, AJ![]()
I går var første gang jeg dro min Duke på bakhjulet (om 10 cm over bakken kan kalles bakhjulet)
Hmm, Morsom Sykkel. Det krever en Morsom Sjåffør. Er du Morsom nok da AJAJ skrev:TheHaughom skrev:Vil tro det blir et feilsteg om du ikke planlegger å kjøpe sykkelen, AJ![]()
I går var første gang jeg dro min Duke på bakhjulet (om 10 cm over bakken kan kalles bakhjulet)![]()
Får se om jeg greier å ha en passe 'profesjonell' distanse til oppgaven...
Prøvekjørte en naken ER-6 for et par år siden og var faretruende nær ved å slenge penga på bordet den gangen.
Regner med at DUKE'en er enda morsommere... I hvert fall ut fra det jeg har lest og sett på div. YouTube video'er...
Er jo godt voksen, så en veldig morsom MC-sjåfør er jeg nok ikke. Avhenger dog litt av hvordan man definerer morsom sjåfør...ArcticTiger skrev:Hmm, Morsom Sykkel. Det krever en Morsom Sjåffør. Er du Morsom nok da AJ
Nyyyyyydelig,Kawasaki skrev:Jeg falt pladask for denne:
Og jeg innrømmer det,selv om jeg ikke liker det;det ble et impulskjøp.
Vet da fan hva jeg skal bruke den til,foreløpig står den til pynt,jeg vil ikke si hvor