MC-fører omkom i Nordland

Hvis du nå fjernerega16 skrev:Ugh, jeg holder på å ta MC lappen. Er jo nesten så jeg frykter for livet mitt hver gang jeg er ute å kjører når jeg leser om alle ulykkene her![]()
og gir meg faktisk litt avsmak av hele greiene av og til.
evike skrev:Hvis du nå fjernerega16 skrev:Ugh, jeg holder på å ta MC lappen. Er jo nesten så jeg frykter for livet mitt hver gang jeg er ute å kjører når jeg leser om alle ulykkene her![]()
1. De som kjører uten lappen.
2. De som kjører i ruset tilstand.
3. De som kjører stjålet sykkel
(noen klarer å kombinere alle disse 3)
4. De som har kjørt over egen evne, for å se om de greier det...
Så blir summen deretter i grunnen til å leve med for oss andre. Lykke til med lappen!
(Jeg pleier å si at man langt fra er utlært, men har fått tillatelse til å fortsette videre øvelseskjøring alene).
Dette har Evike helt rett i!evike skrev:Hvis du nå fjernerega16 skrev:Ugh, jeg holder på å ta MC lappen. Er jo nesten så jeg frykter for livet mitt hver gang jeg er ute å kjører når jeg leser om alle ulykkene her![]()
1. De som kjører uten lappen.
2. De som kjører i ruset tilstand.
3. De som kjører stjålet sykkel
(noen klarer å kombinere alle disse 3)
4. De som har kjørt over egen evne, for å se om de greier det...
Så blir summen deretter i grunnen til å leve med for oss andre. Lykke til med lappen!
(Jeg pleier å si at man langt fra er utlært, men har fått tillatelse til å fortsette videre øvelseskjøring alene).
Når jeg leser min lokale avis så virker det ut som om alle som krasjer har stjålet sykkel, mangler lappen og rus i blodet.ega16 skrev:Takk for beroligende svar folkens!
Litt synd man ikke får vite mer om mange av disse ulykkene. Vet blant annet at når det gjelder luftfart så er de veldig flinke til å legge ut rapporter til ettertid.
Det er vel slik at de fleste hjemmeulykker, skjer i hjemmet. :)ArcticTiger skrev:Og så er det vel slik, at de fleste ulykker skjer i heimen
Siterer avisen: "Der har MC-føreren hatt stor fart i innversvingen og truffet en personbil i fronten.".RoJo skrev:Ennå en, i Eidfjord denne gangen [http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 57979.html]