Ingen tankmåler eller lys her heller, skulle gjerne hatt noe ettermontert jeg også.

Da har du sikkert en 80-modell tank/bensinkran (naturligvis), de har en pri-stilling som du skal slå over når du har lite bensin igjen.gsx750_80 skrev:
(Har også en GSX 750 veteran. Den startet jeg nylig med bortimot full tank, og kjørte til Østersund og ca 2 mil tilbake, dvs totalt 25 mil. Så
gikk den dårligere og dårligere i en knapp mil, inntil den stoppet. Tanken hadde fortsatt 5 + liter bensin, men antakelig er drivstofftilgangen nærmest tett et sted, slik at manglende trykk
ved fallende bensinmengde i tanken gjorde at den ikke fikk nok bensin, og sluknet. heldigvis skjedde dette i skyveavstand til nærmeste bensin-
stasjon (på Krokom). Etter påfyll gikk den fint, resten av turen til trøndelag. Her var det et snodig unntak. Det var rikelig med bensin på tanken, men
den stoppet likevel.)
gsx750_80 skrev:[Jeg har hatt en ZX 11 D1, dvs en litt nyere utgave enn din ZZR. Jeg tror knapt jeg noen gang var nede i det forbruket du nevner.
Typisk forbruk var rundt 0.7 l/mil, såvidt jeg husker. Jeg antar du kjører svært forsiktig om du klarer 0.5 liter / mil (?).
"US gallon".Crinos skrev:Har en 5gallon tank på min, ca 19 liter...
Synes det er litt rart at den lille forskjellen i aerodynamikk skal gjøre så stort utslag.Kawasaki skrev:
Min går også nedimot halvliteren,skal jeg bruke 0.7 så må det grapsekjøres.Men så er jo D-modellene laget med dårligere aerodynamikk enn C.
FJZZR skrev:Synes det er litt rart at den lille forskjellen i aerodynamikk skal gjøre så stort utslag.Kawasaki skrev:
Min går også nedimot halvliteren,skal jeg bruke 0.7 så må det grapsekjøres.Men så er jo D-modellene laget med dårligere aerodynamikk enn C.